نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرید مانیتور / با وجود انواع مختلفی از مانیتورهای موجود در بازار، تشخیص اینکه کدام یک بهترین است دشوار است. مانیتورهایی وجود دارند که برای کارهای خاص بهتر هستند، مانیتورهایی وجود دارند که در فضای شما صرفه جویی می کنند، و برخی دیگر که تجربه همه جانبه تری را ارائه می دهند. مهم است که مانیتوری را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد. مانیتور همان چیزی است که در طول روز به آن نگاه می کنید. این دستگاهی است که تصاویر و متن را برای رایانه، تلویزیون و تلفن شما نمایش می دهد.

شما زمان زیادی را صرف نگاه کردن به مانیتور خود می کنید. بنابراین مهم است که مطمئن شوید که موردی را انتخاب می کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و باعث خستگی چشم نشود. بهترین مانیتورها آنهایی هستند که می توان آنها را برای هر کاری تنظیم کرد. از وضوح خوب و دقت رنگ گرفته تا نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی عالی، فاکتورهای زیادی در هنگام خرید مانیتور باید در نظر گرفته شود. در این مقاله در مورد بهترین انواع مانیتور صحبت خواهیم کرد و همچنین در مورد اینکه چه چیزی را باید جستجو کرد و از چه مواردی باید اجتناب کرد صحبت خواهیم کرد.

خرید مانیتور

 وضوح، نرخ تجدید، و زمان پاسخ

رزولوشن تعداد پیکسل های یک نمایشگر است که هر چه این عدد بیشتر باشد، رزولوشن بالاتر است. وضوح بالاتر باعث می شود متن، ویدئو و تصاویر واضح تر و واضح تر به نظر برسند.

رزولوشن های بالاتر نیز گران تر هستند. توصیه می شود که وضوح تصویر حداقل 1080p (1920 x 1080) داشته باشید. نرخ تازه سازی سرعتی است که نمایشگر اطلاعات را روی صفحه به روز می کند.

این را ببینید  علائم سوختن مانیتور

مانیتوری با نرخ تازه سازی بالا باعث می شود تصویر روی صفحه خیلی سریع حرکت کند، برخلاف مانیتوری که با نرخ متوسط ​​تازه سازی می شود.

این کار باعث می‌شود که تصویر واضح‌تر به نظر برسد و امکان خواندن آسان و تصاویر با وضوح بالا فراهم شود.

زمان پاسخگویی زمانی است که نمایشگر برای به روز رسانی اطلاعات از روی صفحه نمایش نیاز دارد، برای مثال زمانی که دکمه ای روی صفحه فشار داده می شود.

 اندازه صفحه نمایش

هنگام انتخاب مانیتور متناسب با نیاز خود، اندازه صفحه نمایش را در نظر بگیرید. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد، وضوح و نرخ تازه سازی بیشتری می توانید دریافت کنید.

صفحه نمایش بزرگتر نیز باعث می شود عمر بهتری داشته باشید. یک مانیتور 27 اینچی نرخ تازه سازی 60 هرتز و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد. یک مانیتور 21.5 اینچی نرخ تازه سازی 60 هرتز، وضوح 2560 در 1440 پیکسل و زمان پاسخگویی 6 میلی ثانیه را ارائه می دهد.

یک مانیتور 22 اینچی دارای نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که مانیتور شما تصاویر را در هر ثانیه نمایش می دهد. این با زمان پاسخ متفاوت است که مقدار زمانی است که مانیتور برای تغییر تصویر نیاز دارد.

 سایر ملاحظات هنگام خرید مانیتور

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مانیتور باید در نظر بگیرید دقت رنگ مانیتور است. فریب یک نمایشگر با دقت رنگ بسیار آسان است. اگر صفحه نمایش کامپیوتری دارید که برای کار یا نمایش تصاویر بچه هایتان از آن استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که مانیتوری که خریداری می کنید می تواند رنگ های رنگ ها را در تصاویری که نمایش می دهید به دقت نشان دهد.

این را ببینید  نشانه عدم دریافت برق کافی کامپیوتر

اندازه های رایج مانیتورها رایج ترین اندازه های مانیتورها مانیتورهای 21 اینچی و 32 اینچی هستند. اندازه استاندارد مانیتور 24 اینچ است. برخی از مانیتورها بسیار بزرگتر هستند مانند 51 اینچ، 62 اینچ و چند اینچ بزرگتر از 72 اینچ. قیمت این مانیتورها بیشتر است.

نتیجه

وقتی نوبت به مانیتور کامپیوتر شما می رسد، بهترین کیفیت را می خواهید. یک مانیتور خوب نه تنها تصویری واضح و پر جنب و جوش ارائه می دهد، بلکه می تواند به رفع خستگی و خستگی چشم نیز کمک کند.

همانطور که گفته شد، تعداد زیادی مانیتور مختلف برای انتخاب وجود دارد. جستجو برای مانیتور عالی می تواند دشوار باشد. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد و همه آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. سخت است که بدانید کدام یک ارزش آن را دارند.

ما تحقیق را برای شما انجام داده ایم، بنابراین شما مجبور نیستید! در اینجا، راهنمایی است که به شما کمک می کند تا بهترین نوع مانیتور را برای نیازها و سبک زندگی خود پیدا کنید.

ما همه چیز را از آنچه باید در یک مانیتور بازی جستجو کنید را پوشش می دهیم. چه به یک مانیتور ساده اما کارآمد نیاز داشته باشید یا با کیفیت تصویر شگفت انگیز.

امیدواریم این مقاله اطلاعاتی را که برای انتخاب بهترین مانیتور برای نیازهایتان نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

خطای نمایش بزرگتر از مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =