نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گرچه اتصال به فناوری که سال‌ها از آن استفاده کرده‌اید آسان است، اما یک مانیتور ضعیف با کیفیت تصویر ضعیف و مشکلات سخت‌افزاری شما را از تجربه بهترین بهره‌وری و سرگرمی باز می‌دارد. در اینجا نحوه دانستن زمان مناسب برای تعویض مانیتور فرا رسیده است.

زمان مناسب برای تعویض مانیتور

مشکلات رایج سخت افزار و زمان مناسب برای تعویض مانیتور

برای دانستن زمان مناسب برای تعویض مانیتور رها کردن یک مانیتور قدیمی که برای مدت طولانی در دسترس است، می تواند سخت باشد. اما در یک نقطه خاص، شما باید ادامه دهید. بهتر است مانیتوری را جایگزین کنید که کیفیت تصویر وحشتناکی دارد یا پیکسل‌های مرده دارد، ارواح است (جایی که اجسام متحرک دارای مسیرهای تاری هستند)، خط قرمزی از وسط صفحه دارد یا به‌طور تصادفی خاموش می‌شود.

این مشکلات سخت افزاری آشکار نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه ممکن است رفع آنها پرهزینه باشد. در بیشتر موارد، تعویض مانیتور ارزان‌تر و آسان‌تر از تعمیر آن است. شما نیز نیازی به ارتقاء بزرگ ندارید. جایگزین کردن مانیتور معیوب خود با چیزی مانند مانیتور گیمینگ 24 اینچی AOC G2490VX ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. چیزی شبیه به این یک سوراخ عمیق در جیب شما نمی‌سوزاند و برای سال‌های آینده ارتقای فوق‌العاده‌ای از مانیتور فعلی شما خواهد بود.

بیشتر بدانید: عوامل موثر بر عمر مانیتور

وضوح پایین برای استانداردهای مدرن

در عصر امروز زمان مناسب برای تعویض مانیتور ، داشتن مانیتوری که کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد، فعالیت های مورد علاقه شما را لذت بخش تر می کند. چه کسی نمی‌خواهد فیلم تماشا کند، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به ویدیوهای خنده‌دار یوتیوب بخندد، یا با وضوح خیره‌کننده در فید اینستاگرام خود بکشد؟

این را ببینید  تعمیرات مانیتور

اگرچه قابل استفاده است، اما استفاده از یک مانیتور قدیمی و کسل کننده که گرافیکی پر جنب و جوش، واضح و واقعی را که شایسته آن هستید ارائه نمی کند، جالب نیست. اگر زمان زیادی را پشت صفحه نمایش می گذرانید، تعویض مانیتور قدیمی خود با چیزی مانند Dell UltraSharp U2720Q ارزشش را دارد. با صفحه نمایش تار، ضعیف و پیکسلی خداحافظی کنید!

ارتقاء به مانیتور با کیفیت تصویر بهتر نیز ممکن است بهره وری شما را بهبود بخشد. این امر به ویژه برای کسانی که در زمینه طراحی هستند، از جمله طراحان گرافیک و بازی، عکاسان، ویرایشگرهای ویدیو و هنرمندان صادق است. اینکه بتوانید رنگ ها و تصاویری را که با آن ها کار می کنید به وضوح ببینید، انجام درست کار را آسان تر می کند.

اختلال بازی‌ها و برنامه‌ها و زمان مناسب برای تعویض مانیتور

برای دانستن زمان مناسب برای تعویض مانیتور اگر یک گیمر مشتاق یا حتی یک گیمر معمولی هستید، از ارتقاء به یک مانیتور بازی سود زیادی خواهید برد. کسانی که بازی‌های ویدیویی بازی نمی‌کنند، همچنان از همه چیزهایی که مانیتورهای بازی ارائه می‌دهند قدردانی خواهند کرد.

امروزه، مانیتورهای معمولی را می‌بینید که همان ویژگی‌های مانیتورهای بازی را ارائه می‌دهند. این شامل زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر، وضوح و نرخ تازه‌سازی بالاتر، کیفیت تصویر عالی، و پشتیبانی از G-Sync و FreeSync است.

برای تجربه ای همهجانبه تر، در حین بازی یا مرور وب، مانیتور بازی راه حلی است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که برای شما ارزش بیشتری قائل هستید، نرخ تازه‌سازی بالاتر است. نرخ‌های بالاتر منجر به تصاویری روان‌تر با تاری حرکتی کمتر می‌شود.

این را ببینید  انتخاب کابل مناسب مانیتور

برای بازی های رقابتی، ارتقاء به یک مانیتور با حداقل 120 هرتز یک ارتقا ضروری است که مزیت رقابتی قابل توجهی را نسبت به مانیتور 60 هرتزی به شما می دهد. همچنین باعث می‌شود هر فعالیتی در رایانه روان‌تر و پاسخگوتر باشد، مانند پیمایش در صفحات وب و کار با برنامه‌ها. یک انتخاب ایده آل Gigabyte M27Q است.

اگر روی یک رایانه یا لپ‌تاپ گران‌قیمت، یا حتی یک رایانه متوسط ​​با کارت گرافیک و CPU مناسب سرمایه‌گذاری کرده‌اید، ارتقا به مانیتور گیمینگ بهترین راه برای بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری شماست. شما می توانید قدرت واقعی دستگاه خود را روی نمایشگری که می تواند آن را مدیریت کند، تجربه کنید.

فضای صفحه نمایش خالی

آیا تا به حال احساس کرده اید که به دلیل اینکه صفحه نمایش شما به اندازه کافی بزرگ نیست تا وب سایت ها و سایر محتواها را نمایش دهد، مدام در حال پیمایش به سمت بالا و پایین هستید؟ یا به دلیل بزرگ یا کوچک بودن متن مدام بزرگنمایی و بزرگنمایی می کنید؟ آیا باید دائماً بین برنامه ها جابجا شوید زیرا نمی توانید بیش از یک برنامه را روی صفحه قرار دهید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، می‌خواهید آن را به یک مانیتور با صفحه نمایش بزرگ‌تر ارتقا دهید. این کار فعالیت های روزانه شما را آسان تر می کند که در نهایت بهره وری شما را افزایش می دهد. یک مانیتور بزرگتر فضای بیشتری برای کار در اختیار شما قرار می دهد که انجام کارها را برای شما آسان تر می کند. یک برگه اکسل با یک دسته ستون؟ مشکلی نیست

این را ببینید  دلایل خاموش نشدن مانیتور در ویندوز 10 و 11

همچنین می‌توانید هنگام تماشای فیلم، بازی یا کار روی پروژه‌ها، چیزهای بیشتری ببینید. دیگر برای دیدن آنچه در حال رخ دادن است، چشمان خود را به هم نریزید یا بزرگنمایی کنید. پنجره ها را در کنار یکدیگر بچسبانید تا بهره وری را به حداکثر برسانید.

همچنین لازم نیست به یک مانیتور فوق عریض بزرگ ارتقا دهید. یک مانیتور 24 یا 27 اینچی باید به خوبی کار کند. البته، اگر فکر می کنید از یک مانیتور 37 اینچی فوق عریض سود خواهید برد، آن را انتخاب کنید! برای زمان مناسب برای تعویض مانیتور فقط مراقب قیمت بالای آن باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =