نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش اتصال مانیتور دوم در MacBook Pro

سیستم های رایانه ای Macbook Pro که از پورت mini-DVI برای اتصال به یک مانیتور خارجی استفاده می کنند، ممکن است در حالت صحیح قرار نگرفتن فیوز از مانیتور، ایستایی را تجربه کنند. صاحبان مشاغلی که از Macbook Pro خود برای اتصال نمایشگر خارجی برای ارائه ارائه استفاده می کنند، باید بدانند که چگونه این مسئله را برای ارائه شفاف ترین تجربه مشاهده، اصلاح کنند. با استفاده از چند مرحله اساسی عیب یابی می توان این مسئله را به راحتی حل کرد

راه اندازی مجدد کامپیوتر

گاهی اوقات، تمام مواردی که برای حل یک مشکل با مانیتور استاتیک لازم است، شامل راه اندازی مجدد رایانه است. در بیشتر موارد، این مشکل را اصلاح می کند. قبل از راه اندازی مجدد رایانه، دوشاخه را از پورت mini-DVI رایانه و نمایشگر خارجی جدا کنید. صبر کنید تا رایانه مجدداً راه اندازی شود، برنامه ای را که می خواهید استفاده کنید راه اندازی کنید و سپس ابتدا کابل را به پشت مانیتور و سپس به رایانه وصل کنید.

تنظیم پلاگین

اگر هنگام راه اندازی مجدد رایانه، مانیتور ایستایی نشان داد یا کاملاً سیاه به نظر می رسد، پریز برق را کمی تنظیم کنید. به طور کلی اگر از مانیتور خارجی ساکن هستید، باید کمی از شاخه خارج شوید. اگر مانیتور سیاه به نظر می رسد، باید شاخه را فشار دهید. از وارد کردن نیرو به پریز خودداری کنید زیرا می توانید پورت mini-DVI را در رایانه خود بشکنید. در بسیاری از موارد، با این تنظیم کوچک می توانید مانیتور را تعمیر کنید.

این را ببینید  مشکلات نمایش فیلم در مانیتور

مجوزهای دیسک را تعمیر کنید

گاهی اوقات، تعمیر مجوزهای دیسک در رایانه مشکل استاتیک را برطرف می کند. برای تعمیر مجوزهای دیسک، روی منوی Go کلیک کنید. Utilities را انتخاب کنید و سپس بر روی نماد Disk Utility کلیک کنید. منتظر بمانید تا سیستم هارد دیسک های شما را اسکن کند و سپس بر روی هارد دیسک خود در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید. روی برگه (کمکهای اولیه) کلیک کنید و (تعمیر مجوزهای دیسک) را اجرا کنید. اگر تعمیرات مجوزهای دیسک در دسترس نیست، روی (تأیید مجوزهای دیسک) کلیک کنید و سپس روی (تعمیر مجوزهای دیسک) کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری جدید

ایجاد یک حساب کاربری جدید ممکن است به عنوان آخرین چاره مشکل را برطرف کند. روی نماد Apple در گوشه بالا سمت چپ رایانه کلیک کنید و سپس System Preferences را کلیک کنید. (کاربران و گروه ها) را انتخاب کنید. روی نماد قفل با برچسب (برای ایجاد تغییرات روی قفل کلیک کنید) کلیک کنید. نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید و سپس دکمه + بالای نماد قفل را برای افزودن حساب جدید انتخاب کنید. وارد حساب جدید شوید و بررسی کنید که آیا این مشکل شما را برطرف کرده است. در صورت انجام این کار، می توانید فایل ها و تنظیمات خود را به حساب جدید منتقل کرده و حساب کاربری قدیمی را حذف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =