نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تنظیم چند مانیتور در ویندوز 10 مایکروسافت

هنگامی که یک مانیتور اضافی به رایانه CyberPowerPC خود متصل می کنید، ویندوز بطور خودکار مانیتور را شناسایی کرده و صفحه دسک تاپ رایانه شما را نمایش می دهد. سپس می توانید نحوه تنظیم چند مانیتور در ویندوز 10 خود را تنظیم کرده و تنظیمات صفحه نمایش مانند سبک نمایش – حالت کلون، حالت طولانی، فقط صفحه اول یا صفحه دوم، تنظیمات وضوح صفحه و عمق رنگ را سفارشی کنید. Microsoft Windows 7 و بالاتر از تنظیمات مانیتور دو یا چندگانه پشتیبانی می کند که به افزایش بهره وری کمک می کند.

پیشرفت های اصلی ویژگی در ویندوز 10 مایکروسافت

برنامه های ویندوز 10 را به راحتی به مانیتور دیگری منتقل کنید. با استفاده از میانبرهای صفحه کلید می توانید برنامه های ویندوز را از یک مانیتور به مانیتور دیگر منتقل کنید:

  1. آرم ویندوز + کلید صفحه بالا روی صفحه کلید.
  2. آرم ویندوز + کلید پایین صفحه روی صفحه کلید.

ویژگی های نوار وظیفه

نوار وظیفه اکنون به طور پیش فرض روی همه مانیتورها نشان داده می شود. با چندین مانیتور متصل، ویندوز 10 نوار وظیفه را در هر مانیتور ترسیم می کند. به طور پیش فرض، تمام آیکون های نوار وظیفه در مانیتور اصلی و یک نوار وظیفه خالی در مانیتورهای دیگر نمایش داده می شوند. برای پیکربندی نوار وظیفه برای چندین مانیتور با استفاده از ویژگی های نوار وظیفه:

  1. روی نوار وظیفه کلیک راست کنید.
  2. Properties را انتخاب کنید.
  3. در تب Taskbar، در بخش نمایش های متعدد، کادر Show Taskbar را در همه نمایش ها علامت بزنید.
  4. برای تأیید روی تأیید کلیک کنید.
این را ببینید  عیب یابی مانیتور

پس زمینه دسک تاپ در همه مانیتورها

اکنون می توانید یک عکس پانوراما را از چندین نمایشگر باز کنید. Microsoft Windows 10 شامل یک موضوع پانورامای جدید تحت گزینه های شخصی سازی است. برای پوشاندن پس زمینه دسک تاپ در همه مانیتورها:

  1. کلید Windows logo + X را روی صفحه کلید فشار دهید.
  2. در بخش تنظیمات Windows، روی شخصی سازی کلیک کنید.
  3. روی مرور کلیک کنید و یک عکس پانوراما را از مکان دیسک که تصویر را در آن ذخیره کرده اید، انتخاب کنید.
  4. در بخش Choose a fit، Span را انتخاب کنید.

راه اندازی چندین مانیتور

نوع اتصال دهنده های ویدیویی موجود در رایانه شخصی و نمایشگرها را تعیین کنید. تعداد رابط های ویدیویی به نوع کارت گرافیک نصب شده بر روی رایانه شما بستگی دارد. بیشتر کارتهای گرافیک یا رایانه های شخصی رومیزی بسته به مشخصات کارت گرافیک و رایانه، می توانند از دو یا چند نمایشگر پشتیبانی کنند. با این حال، رایانه های شخصی ویندوز 10 بسته به مشخصات کامپیوتر می توانند تا دو نمایشگر را پشتیبانی کنند.

توجه: برای شناسایی کانکتورهای ویدئویی موجود در رایانه شخصی و مانیتور خود، به کتابچه راهنمای کاربر یا راهنمای کاربر رایانه شخصی و مانیتور مراجعه کنید.

اتصال

پس از اتصال ایمن کابل ها، رایانه شما باید به طور خودکار صفحه دسک تاپ را بر روی مانیتورهای متصل شناسایی و نمایش دهد. اکنون می توانید سبک نمایش را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

مایکروسافت ویندوز 10 گزینه های مختلفی برای نمایش سبک دسک تاپ در چندین نمایشگر متصل به رایانه شما ارائه می دهد.

  1. فقط صفحه نمایش رایانه – فقط از نمایشگر 1 استفاده کنید و هیچ چیزی را در نمایشگر نشان ندهید. نمایشگر دوم نادیده گرفته می شود و فقط از مانیتور اصلی استفاده می شود.
  2. کپی (حالت Clone نیز نامیده می شود) – نمایش کل دسک تاپ در هر دو صفحه نمایش. نمایشگر دوم یا نمایشگر دیگر، نمایشگر اصلی را آینه می کند.
  3. Extend – میز کار را از طریق دو نمایشگر کشیده کنید. صفحه دسک تاپ رایانه شما در تمام مانیتورهای شناسایی شده گسترش یافته و به شما امکان می دهد یک صفحه دسک تاپ داشته باشید که در تمام مانیتورها قرار داشته باشد.
  4. فقط صفحه دوم – فقط از نمایشگر 2 استفاده کنید و هیچ چیزی را در صفحه نمایش نشان ندهید 1. مانیتور اصلی غیرفعال می شود و فقط مانیتور دوم استفاده می شود.
این را ببینید  کاهش اندازه صفحه نمایش مانتیور

توجه داشته باشید:

اتصال نمایشگر دوم به رایانه لپ تاپ CyberPowerPC، سبک نمایش پیش فرض روی Duplicate تنظیم شده است.

اتصال مانیتور دوم به رایانه رومیزی CyberPowerPC، سبک نمایش پیش فرض روی Extend تنظیم شده است.

بیشتر بدانید: مقاله آموزش رایگان عیب یابی و تعمیر مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =