نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حالت های معمول خرابی برای نمایشگرهای LCD

دانستن دلایل خرابی نمایشگرهای صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) به شما دانش لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلات می دهد. اگر LCD شما خراب باشد، می توانید به راحتی آن را تشخیص داده و عملکرد مناسبی را تعیین کنید، اعم از تعمیر یا تعویض.

خرابی نور پس زمینه

خرابی نور پس زمینه LCD یک مشکل نسبتاً رایج است که شروع به رشد در فناوری LCD می کند. اگر نور پس زمینه خراب شود، مانیتور تاریک می شود و غیر قابل استفاده می شود. تعمیر نور پس زمینه خراب نیاز به تعمیر متخصص دارد. می توانید برای اطلاعات گارانتی و خدمات مربوط به صفحه LCD خود با سازنده خود تماس بگیرید.

خرابی منبع تغذیه

اگر صفحه LCD کاملاً سیاه شود، ممکن است به این معنی باشد که منبع تغذیه از کار افتاده است. اگر این اتفاق افتاد، می توانید با پرداخت هزینه ای متوسط ​​آن را تعمیر کنید. خرابی ممکن است در منبع تغذیه داخلی داخل مانیتور یا در کابل منبع تغذیه آداپتور AC باشد. این نوع خرابی برای یک سرمایه گذاری کوچک تا متوسط ​​در نیروی کار و / یا قطعات قابل ترمیم است.

خازن های برآمده

اگر نمایشگر LCD شما به طرز مرموزی خراب شود، ممکن است برخی از خازن های مدار داخلی شروع به برآمدگی کنند. برآمدگی خازن ها در اثر خشک شدن الکترولیت موجود در داخل است.

این اتفاق معمولاً در خازنهای ارزان قیمت ایجاد می شود. خبر خوب در مورد این نوع خرابی این است که قابل ترمیم است. خازن های جداگانه را می توان با ظرفیت خازنی جدید جایگزین کرد، که باید منجر به بازگشت مانیتور به عملکرد طبیعی شود.

این را ببینید  تنظیم نمایشگر صفحه Flatscreen

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هجده =