نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چند بار باید مانیتور رایانه خود را برای راه اندازی جایگزین کنید؟

مانیتور رایانه شما به اندازه واحد پردازش مرکزی (CPU) در تنظیمات رایانه حیاتی است. سو عملکرد مانیتور کامپیوتر مطمئناً مانع بهره وری می شود یا از انجام کارهای اساسی جلوگیری می کند. در حالی که ما کنترل کاملی در طول عمر آن نداریم، اما حفظ شرایط کار آن خوب است و چند عامل به شما کمک می کنند تا تصمیم بگیرید چه موقع زمان خرید یک مورد جدید است.

کیفیت مانیتور

کیفیت مانیتور رایانه عامل دیگری است که به شما کمک می کند تا دوام بیشتری را حفظ کنید یا خیر. سرمایه گذاری با یک مانیتور با کیفیت خوب شما را قادر می سازد در مقایسه با خرید ارزان و مانیتور بی کیفیت، پس انداز کنید.

این مقاله به شما کمک می کند جنبه های فنی چگونگی طولانی شدن مانیتور خود، نکات کاربردی برای حفظ وضعیت مناسب صفحه نمایش و نشانه هایی از اینکه آیا شما نیاز به شروع بررسی نسخه جدید دارید یا جدید را درک کنید.

در حالی که تعداد زیادی مانیتور رایانه ارزان وجود دارد، ضروری است که درک کنید کدام مانیتور با نیاز و اولویت شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال مانیتورهای سطح پایین هستید اما محصولات با کیفیت بالا را تضمین می کنید، می توانید این 5 بهترین بررسی بودجه مانیتور 2020 | واحدهای عالی سطح ابتدایی اختصاص یافته به افرادی که بدون شکستن بانک به دنبال معاملات عالی هستند.

همراه با توصیه های محصول با بالاترین امتیاز و ویژگی های لازم برای بررسی، که به عنوان راهنمای یک مرحله ای شما هنگام خرید مانیتور کامپیوتر عمل می کنند.

این را ببینید  اصطلاح خواب مانیتور

آیا زمان یک مانیتور جدید رایانه ای فرا رسیده است؟

شما روزی نشسته اید، احتمالاً در محل کار یا حتی در خانه، منتظر چرخاندن رایانه شخصی خود هستید و به نظر می رسد که اخیراً زمان بوت شدن بیشتر و بیشتر شده است. پس شاید فکر کنید که اگر سعی در استفاده از نرم افزار دارید، دقیقاً همان مشکلات را در آنجا نیز می بینید.

روز دیگری در حال مرور اینترنت هستید و همه چیز با سرعت حلزون بسته بندی شده است. یا شاید یک ورزش جدید توجه شما را به خود جلب کرده و بعد از اینکه شما مراحل خرید، بارگیری، نصب، ارتقا و ذهنیت را دنبال کردید، بازی به طرز وحشتناکی لکنت زبان دارد مگر اینکه تمام تنظیمات گرافیکی را به حداقل برسانید.

به دنبال این ایده ها، ممکن است هنگام خرید رایانه شخصی / لپ تاپ خود بخاطر داشته باشید و گزینه های احتمالی به روزرسانی یا خرید یک دکل کاملاً جدید را بسنجید. ایده های شما اکنون به آرامی تبدیل به اضطراب می شوند زیرا درک خرید یک رایانه جدید به طور کلی خرید سنگینی است. مطالعات مختلف نشان داده است که مصرف کنندگان باید حداقل هر چهار دهه رایانه های خود را تعویض کنند.

چک لیست برای انتخاب

یک چک لیست اساسی ارائه شده توسط Computer Hope در صورت نیاز به خرید دستگاه جدید کمک می کند:

  • آیا رایانه شخصی شما چهار یا چهار ساله است؟
  • آیا شما سخت افزار بهتری (مثلا SSD، بلوتوث، اسلات بسیار بیشتری برای RAM و غیره) می خواهید (نیازی به آن ندارید)؟
  • آیا شبکه جهانی وب کم کم شروع به بارگیری سریعتر می کند؟
  • آیا برنامه های جدید به سختی سیستم مورد نیاز آن را برآورده یا نادیده می گیرند؟
  • آیا می خواهید به سیستم عامل جدیدتری (مثلاً جدیدترین نسخه ویندوز) به روز شوید؟
این را ببینید  تعویض فیوز NEC LCD1770NX

فرض کنید به چند مورد از این سوالات که در بالا ذکر شد بله گفته اید. در این صورت، شما احتمالاً باید به دنبال نسخه جدید باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =