نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کامپیوتر روشن می شود اما صفحه نمایش یا بوق ندارد؟ آیا سعی کردید برق رایانه خود را تخلیه کنید؟ اگر هنوز آن را انجام نداده اید، ابتدا باید آن را انجام دهید. بنابراین، شارژر یا کابل برق را از برق بکشید. سپس، تمام دستگاه های خارجی مانند ماوس USB، صفحه کلید و غیره را بردارید. دکمه روشن/خاموش کامپیوتر را حداقل 20 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. کامپیوتر را دوباره روشن کنید. اگر مشکل مشکلات روشن نشدن مانیتور حل نشد مقاله را بخوانید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مشکلات روشن نشدن مانیتور

روشن شدن کامپیوتر و مشکلات روشن نشدن مانیتور

برای مشکلات روشن نشدن مانیتور کامپیوتر روشن می شود اما به دلایل زیادی نمایشگر وجود ندارد و نشانگر بیپ نیست. مانند:

  • مشکل رم: مدل رم می تواند مسئول این موضوع باشد. زیرا برخی از چیپ های رم ولتاژ بیشتری نسبت به ولتاژ پیش فرض MOBO می گیرند.
  • مادربرد: ممکن است مشکل مادربرد باشد، تعویض مادربرد می تواند آن را برطرف کند.
  • PSU: اگر یک PSU جدید را با یک موجود جایگزین کنید می تواند مشکل را حل کند.

نحوه رفع عدم نمایش یا بیپ در هنگام راه اندازی

اگر هنگام راه‌اندازی رایانه، صفحه‌نمایش را دریافت نمی‌کنید یا صدای بیپ را دریافت نمی‌کنید، مرحله زیر را انجام دهید:

مرحله 1: تمام RAM، درایو CD/DVD، و تمام دستگاه های خارجی را از رایانه حذف کنید. کامپیوتر را با استفاده از برق هارد روشن کنید.

مرحله 2: آیا اکنون صدای بوق را می شنوید؟ اگر بله، ممکن است رم باشد. (دستورالعمل یا مادربرد را بررسی کنید تا DIMM 0 (اسلات اول) را ببینید، سریال مانند DIMM0A، DIMM1A، DIMM0B، DIMM1B، و غیره است. 1 چوب را در DIMM 0 قرار دهید.

این را ببینید  مشکل مانیتورهای LCD

اتفاقی افتاده؟ اگر تغییری نکرد، چوب بعدی را امتحان کنید. بدشانسی؟ ممکن است مشکل مادربرد یا پردازنده شما باشد. زیرا مرگ همزمان بیش از یک رم غیر طبیعی است.

مرحله 3: اکنون، باید سعی کنید CMOS را پاک کنید و سعی کنید رایانه خود را بوت کنید.

  • کیس کامپیوتر را باز کنید.
  • برای جدا کردن باتری CMOS از یک پیچ گوشتی کوچک و صاف استفاده کنید.
  • دکمه پاور را چند بار به مدت حداقل 20 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا الکتریسیته باقی مانده در سیستم آزاد شود.
  • باتری را دوباره وارد کنید.

برای رفع مشکلات روشن نشدن مانیتور اکنون باید سعی کنید بوت شوید و فراموش نکنید که زمان و تاریخ را در BIOS تنظیم مجدد کنید.

بوق کامپیوتر به چه معناست؟

در واقع شما می توانید از وضعیت نرم افزار و سیستم سخت افزاری کامپیوتر با صدای بوق آگاه شوید. وقتی کامپیوتر بوت می شود، بوق می دهد.

اگر یک بوق به گوش برسد، نشانه خوبی است. زیرا به این معنی است که عملکردهای سیستم کامپیوتر عادی است. در غیر این صورت، کامپیوتر بوق می زند، زمانی که سیستم هر گونه خطایی را پیدا می کند.

راهنمای ما را در بالا به اشتراک بگذارید. اگر سؤالی در مورد مشکلات روشن نشدن مانیتور شخصی دارید اما مشکلی در صفحه نمایش یا بوق وجود ندارد به ما اطلاع دهید یا اگر با استفاده از روش دیگری مشکل را حل کرده اید، می توانید نحوه انجام آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بدانید: راهنمای تعیین اندازه مناسب مانیتور

این را ببینید  سیاه شدن مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =