نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر صفحه قرمز بر روی مانیتور

درصورت بروز مشکل در سیگنال ممکن است صفحات رایانه رنگ قرمز به خود بگیرند. اگر رایانه شما خارج از مانیتور خوب کار می کند و همه چیز را با رنگ قرمز نشان می دهد، با سیگنال ویدئویی خروجی رایانه خود مشکلی دارید. در بسیاری از موارد، صفحه قرمز به دلیل اتصال ضعیف یا خراب شدن کابل مانیتور و عدم خرابی سخت افزار ایجاد می شود. مشکل اتصال بد فقط به رنگ قرمز محدود نمی شود: همچنین می تواند به رنگ های آبی و سبز نشان داده شود. مراحل رفع مشکل بدون در نظر گرفتن رنگ بیش از حد یکسان است.

مرحله 1

چرخه برق هم کامپیوتر و هم مانیتور. راه اندازی مجدد رایانه یک راه حل کلی است که بسیاری از مشکلات و مشکلات سیستم را برطرف می کند.

مرحله 2

کابل مانیتور را در دو انتهای اتصالات به هم بزنید و بررسی کنید که آیا رنگ به حالت عادی برگشته است. مشکل می تواند به سادگی اتصال ناموزون یا شل باشد. همچنین دو سر کابل مانیتور را جدا و دوباره وصل کنید تا مشکلات ضعیف اتصال برطرف شود.

مرحله 3

کابل برق مانیتور را مستقیماً به پریز دیواری وصل کنید اگر به نوار برق متصل است. سو stri عملکرد نوارهای برق می تواند باعث بروز مشکلات در نمایشگر شود و در صورت نقص باید جایگزین شود.

مرحله 4

برای رد کردن تنظیمات تنظیم شده توسط کاربر که باعث ایجاد مشکل می شوند، مانیتور را مجدداً تنظیم کنید. به دستورالعمل های سازنده مراجعه کنید، زیرا فرایند تنظیم مجدد کارخانه در مدل های مانیتور متفاوت است.

این را ببینید  دکمه های کنترل مانیتور HP w2216h

مرحله 5

کابل های مانیتور را جدا کرده و پین های خم یا گم شده در کابل را بررسی کنید. همچنین، پورت را برای خرابی بررسی کنید. اگر قطعه های اتصال خم شده را پیدا کردید، پین ها را با یک پیچ گوشتی کوچک سر صاف یا یک قطعه فلز نازک دیگر صاف یا مرتب کنید.

مرحله 6

از درگاه های مانیتور جایگزین در هر دو دستگاه استفاده کنید. مانیتور و کامپیوتر ممکن است از انواع اتصال اضافی پشتیبانی کنند: اگر به طور معمول از اتصال HDMI استفاده می کنید، به جای آن از پورت DVI استفاده کنید.

مرحله 7

سایر وسایل مغناطیسی و الکتریکی را از مجاورت مانیتور دور کنید. مانیتورها ممکن است در معرض تداخل به اشتباه نمایش داده شوند.

مرحله 8

دستگاه بای پس یا مبدل های اتصال را که استفاده می کنید حذف یا جایگزین کنید. در صورت مشاهده نقص دستگاه بای پس یا مبدل باید تعویض شود.

مرحله 9

کابل اتصال را با کابل دیگری از همان نوع مانند HDMI، DVI یا VGA جایگزین کنید. اگر با تعویض کابل مشکل برطرف شود، کابل قدیمی خراب شد و باید کنار گذاشته شود.

مرحله 10

مانیتور را به رایانه دیگری متصل کنید تا رایانه را دلیل این مشکل بدانید. اگر مانیتور هنوز قرمز نشان می دهد، مانیتور معیوب است. اگر اینطور نباشد، کارت گرافیک رایانه اصلی مشکلی دارد.حالا با مانیتور معیوب باید چه کاری انجام داد؟ قطعا و حتما بهترین راه و ایمن ترین راه سپردن رایانه به یک نمایندگی‌ای است که تعمیر مانیتور را به خوبی انجام می‌دهد. از این رو معرفی ما به شما سایت monitor-service.ir می‌بشد. تا شانسی هست فرصت را از دست ندهید و به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید.

این را ببینید  منبع تغذیه مانیتور HP w2216h

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =