نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی صفحه مانیتور چشمک زن

مانیتور صفحه ای است که برای نمایش رابط کاربری در رایانه استفاده می شود. اگر کیفیت صفحه نمایشگر دچار چشمک زدن، سوسو زدن یا مشکلات دیگری شود، می تواند باعث حواس پرتی شود و استفاده موثر از رایانه را دشوار کند. مسائل زیادی وجود دارد که می تواند به طور بالقوه باعث عملکرد نامناسب مانیتور شود و به همین ترتیب چندین روش برای عیب یابی مشکلات مانیتور وجود دارد.

مرحله 1

رایانه خود را خاموش کنید، مانیتور را خاموش کنید، مانیتور را دوباره روشن کرده و سپس رایانه خود را راه اندازی کنید. به سادگی راه اندازی مجدد دستگاه های الکترونیکی گاهی اوقات مشکلات را برطرف می کند.

مرحله 2

اتصالات کابل مانیتور خود را بررسی کنید. کابل برق باید محکم به پشت مانیتور و پریز دیواری یا نوار برق متصل شود. کابل رابط مانیتور باید کاملاً به کامپیوتر شما متصل شود. اگر اتصالات شل بود، کابل های نشیمن به درستی ممکن است مشکلات کیفیت صفحه نمایش را برطرف کنند.

مرحله 3

کابل برق و رابط مانیتور خود را با کابل های مختلف جایگزین کنید. کابل های خراب ممکن است باعث چشمک زدن یا سوسو زدن مانیتور شود. همچنین سعی کنید کابل پلاگین برق مانیتور را به یک خروجی دیگر متصل کنید.

مرحله 4

مانیتور خود را جدا کرده و آن را به رایانه دوم متصل کنید. اگر چشمک زدن مانیتور بر روی کامپیوتر ثانویه ادامه یابد، ممکن است مانیتور آسیب ببیند. اگر چشمک زدن در رایانه ثانویه رخ ندهد، احتمالاً رایانه شما مشکل ایجاد کرده است.

مرحله 5

این را ببینید  تعویض فیوز NEC LCD1770NX

نرم افزار نصب شده اخیر را حذف نصب کنید. اگر پس از نصب یک برنامه جدید این مشکل شروع شد، با کلیک روی (شروع)، (کنترل پنل)، (افزودن / حذف برنامه ها) یا (برنامه ها و ویژگی ها)، و سپس انتخاب برنامه و انتخاب (حذف) یا (حذف) آن را از کامپیوتر خود حذف کنید.

مرحله 6

درایورهای کارت گرافیک جدید را نصب کنید. اگر درایورهای کارت گرافیک شما بد هستند، می توانند روی نمایشگر شما تأثیر بگذارند. روی Start کلیک کنید، Computer را کلیک راست کنید،Manage،  Device Managerرا انتخاب کنید، روی Display Adapters دوبار کلیک کنید و روی کارت گرافیک خود کلیک راست کرده و Update Driver را انتخاب کنید. همچنین می توانید Properties را انتخاب کنید تا متوجه شوید از چه نوع کارت استفاده می کنید و درایور را برای نصب در وب سایت سازنده کارت گرافیک جستجو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =