نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم اولیه سوختن مانیتور

شما نمی خواهید مجبور باشید کارهای روزمره خود را مختل کنید زیرا مانیتور شما در یک زمان نامناسب درگذشت. برخی از مشکلات مانیتور به شما هشدار می دهد که ممکن است مانیتور شما زود از بین برود. شناخت علائم سوختن مانیتور راهی برای مقابله با مشکل مانیتور پیش از آنکه به یک مسئله اصلی برای تجارت شما تبدیل شود، به شما می دهد.

علائم پیکسل سوختگی مانیتور

برخی از نمایشگرها دارای پیکسل هایی هستند که به هیچ وجه کار نمی کنند. به این پیکسل ها پیکسل های مرده گفته می شود و به صورت پیکسل های خالی بر روی نمایشگر رایانه شما نمایش داده می شوند. از دیگر مشکلات پیکسل می توان به پیکسل های گیر کرده و پیکسل های روشن تر اشاره کرد. در بیشتر موارد، پیکسل مرده بدون جایگزینی قابل رفع نیست، زیرا سخت افزار آسیب دیده است. برای جلوگیری از مشکلی که در جاده وجود دارد با مانیتور دارای مشکلات پیکسل، یک تعویض زودرس را در نظر بگیرید.

سوختن موقتی مانیتور

اگر علائم سوختن مانیتور شما روز به روز با گرافیکی با موقعیت یکسان قرار بگیرد، ممکن است این تصاویر در صفحه بسوزند. سوختن روی مانیتور یک شبح مانند تصویر گرافیکی را که همیشه روی صفحه است ایجاد می کند. از سوختن با محافظ صفحه و نرم افزارهای مشابه خودداری می کنید.

هنگامی که رایت در مانیتور رخ داد، از یک راه حل نرم افزاری مانند JScreenFix، Online Monitor Test یا Killdeadpixel (پیوندهای موجود در منابع) استفاده کنید تا با دوچرخه سواری پیکسل های مانیتور روشن و خاموش یا با استفاده از نمایشگرهای الگو، این مشکل را برطرف کنید. ممکن است نتوانید سوختگی صفحه را از بین ببرید. گرچه مانع دیدن تصاویر دیگر در نمایشگر نمی شود، اما باعث حواس پرتی می شود.

این را ببینید  تعویض پورت آداپتور برق سامسونگ 27E510C

نمایش متناوب

اگر منبع تغذیه مانیتور به درستی کار نکند، ممکن است چندین مشکل مختلف با مانیتور داشته باشید. نمایشگر شما ممکن است در زمان های عجیب و غریب خواب زمستانی داشته باشد، بدون درخواست روشن و خاموش شود، به طور نامنظم روشن شود یا مشکلات دیگری داشته باشد که مانع از نمایش گرافیک صفحه نمایش در صورت نیاز می شود.

اگر منبع تغذیه در اولین مشکل از کار نیفتد، این مشکلات متناوب می تواند مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد تا اینکه سرانجام کاملاً خراب شود.

عیب یابی

شما نمی خواهید وقت و هزینه خود را برای تعویض یک مانیتور هدر دهید در صورتی که فقط از کابل ها یا کارت گرافیک خود مشکلی دارید. شما کارهای مهم دیگری دارید که باید انجام دهید. اگر فکر می کنید مشکل فقط اتصال به کارت نمایش است، کابل های مانیتور را تغییر دهید. اگر در عدم نمایش صحیح گرافیک بر روی نمایشگر رایانه خود مشکلی دارید، ممکن است این کارت ها مربوط به خود کارت باشد. مانیتور را به رایانه دیگری برده و در آنجا آزمایش کنید تا ببینید آیا پیشرفتی دارید.

بیشتر بدانی: مقاله تعمیرات مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =