نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

6 نکته عیب یابی هنگامی که مانیتور کامپیوتر شما هیچ سیگنالی ندارد

آن را به برق وصل کنید ، روشن کنید – به اندازه کافی آسان است که رایانه شما را فعال می کند ، اما همیشه به این راحتی ها نیست. مهم نیست که طرفداران رایانه شخصی شما در حال چرخش هستند اگر در مانیتور خود چیزی مشاهده نمی کنید که به شما امکان استفاده واقعی از آن را بدهد. خطای بدون سیگنال روی مانیتور باعث می شود بدون پاسخ سر خود را خراشیده کنید.

خوشبختانه عیب یابی این نوع مشکلات معمولاً آسان است. اگر برخی از اصلاحات رایج کار نمی کنند ، این نشان دهنده یک خطای احتمالی سخت افزار است که باید برای تعمیر یا جایگزینی بررسی کنید. برای کمک به شما در کنار آمدن با مشکلات نمایشگر ، در اینجا برخی از نکات عیب یابی وجود دارد که می توانید هنگامی که مانیتور کامپیوتر شما هیچ سیگنالی ندارد ، امتحان کنید.

کابل کشی و قدرت خود را بررسی کنید

قبل از این که بخواهید کارت گرافیک خود را پاره کنید یا برای خرید مانیتور جدید به آمازون بروید ، باید با دقت به رایانه و مانیتور خود نگاه کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشکلی در کابل یا برق ندارید.

برای تکمیل این یک چک ساده است. برای اطمینان از عدم اتصال شل ، با ردیابی کابل بین مانیتور و کامپیوتر خود شروع کنید. به عنوان مثال ، یک کابل شل HDMI می تواند مانع از نمایش خروجی رایانه شما شود (و بالعکس).

همچنین ممکن است متوجه شوید که کابل نمایشگر خود خطا کرده است. اگر می بینید که کابل خراب شده است یا کابل کشی کاملاً قدیمی است ، آن را برای گزینه دیگری عوض کنید. با این کار می توان فوراً هر مشکلی را با نمایشگر مانیتور برطرف کرد.

این را ببینید  تنظیم نمایشگر صفحه Flatscreen

همچنین ممکن است یک مشکل برق وجود داشته باشد که مانع از کار صحیح مانیتور شما شود. اگر مانیتور شما خطای بدون سیگنال را نشان می دهد ، می توانید مانیتور خود را دارای قدرت کنید ، اما اگر رایانه شما روشن نباشد ، هیچ خطایی را مشاهده نمی کنید.

آیا منبع ورودی مانیتور صحیح است؟

خطای بدون سیگنال روی مانیتور می تواند نشانه ای باشد که مانیتور کامپیوتر شما از خروجی گرافیک از رایانه شما چشم پوشی می کند. اگر منبع ورودی روی مانیتور شما روی دستگاه اشتباهی تنظیم شده باشد ، این اتفاق می افتد.

اکثر مانیتورهای صفحه نمایش دارای چندین منبع ورودی از جمله ورودی های VGA ، HDMI و DVI هستند. با این کار می توانید چندین دستگاه را به یک نمایشگر متصل کنید. این می تواند چندین رایانه شخصی باشد ، یا یک رایانه شخصی و یک کنسول بازی ، سپس می توانید با استفاده از منوی میان افزار مانیتور یا کنترل های فیزیکی خود ، آنها را تغییر دهید.

اگر چنین است ، مطمئن شوید که منبع ورودی روی مانیتور شما به درستی تنظیم شده است. اگر اینگونه نیست ، به منبع صحیح بروید (به عنوان مثال ، HDMI یا DVI برای رایانه های مدرن) تا مانیتور خود را دوباره کار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =