نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عواملی که تعیین می کنند مانیتورها چه مدت دوام می آورند

مدت زمان استفاده از مانیتور کامپیوتر تا حد زیادی به مراقبت از آن بستگی دارد. در زیر فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند عمر نمایشگر رایانه را طولانی یا کوتاه کند.

  1. نام تجاری

هرچه برند با استقرار بیشتری تولید شود، کیفیت ساخت آن بهتر و عمر مفید آن بیشتر است. بنابراین، اگر پول بیشتری برای خرید مانیتور فعلی خود خرج کنید، مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید. مارک های ارزان قیمت اینگونه هستند زیرا به طور کلی از قطعات ارزان قیمت استفاده می کنند.

اما ماندگاری آن ها به اندازه قطعات ساخته شده با قطعات معتبر اما گران تر نخواهد بود. مارک های معتبر شهرت خود را برای حفظ و محافظت دارند. آنها نمی توانند مانیتورهایی با قطعات ارزان قیمت تولید کنند زیرا دوام زیادی ندارند. این باعث از بین رفتن اعتبار آنها می شود.

  1. ساخت قوی

اگر کیفیت ساخت مانیتور خوب باشد، می توانید انتظار داشته باشید که طولانی مدت باشد. مانیتورهایی که از کیفیت ساخت بهتری برخوردار هستند گران ترند اما همچنین عمر آنها نسبت به مانیتورهایی که به صورت نامناسب ساخته می شوند نیز بیشتر است.

  1. اجزای با دوام

مارک های بهتر از اجزای بهتر و قویتر استفاده می کنند. اگر مانیتور شما از لوازم الکترونیکی، صفحه نمایش، سیم و همه با کیفیت خوب تشکیل شده است، می توانید انتظار داشته باشید که طولانی مدت باشد. اجزای الکترونیکی آنها بهتر می توانند در برابر سختی های استفاده منظم مقاومت کنند.

  1. ساعت استفاده

دستگاه های الکترونیکی دقیقاً مانند انسان هستند. اگر می خواهید برای مدت طولانی دوام داشته باشند و مفید باشند، آنها به استراحت کافی نیز نیاز دارند.

این را ببینید  خرابی نمایشگرهای LCD

دوام مانیتور چقدر طول می کشد؟ اگر کاربر سنگین بازی های ویدیویی هستید، اگر نام تجاری با کیفیت خوبی نباشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که مانیتور سالها دوام بیاورد.

و اگر استفاده سنگین خود را با مراقبت و نگهداری نامنظم جفت کنید، خراب می شود و به عمر مفید مورد نظر خود نمی رسد.

مانیتورهای رایانه با استفاده منظم چه مدت دوام می آورند؟ اگر روزانه حدود 8 ساعت از مانیتور خود استفاده می کنید، باید حدود 30 تا 60 هزار ساعت استفاده از آن مانیتور باشد. اگر هر روز بیشتر از آن استفاده کنید، این مدت طولانی نخواهد بود.

  1. کیفیت مراقبت

کیفیت مراقبت و نگهداری شما از مانیتور خود تا حد زیادی بر طول عمر مانیتور تأثیر می گذارد.

اگر در برنامه تمیزکاری و نگهداری متدین هستید، مانیتور شما عمر طولانی را برای شما فراهم می کند. اما در غیر این صورت، نمی توانید انتظار داشته باشید که سالها طول بکشد.

  1. منسوخ شدن برنامه ریزی شده

این یک واقعیت تأسف آور در این دوران مدرن است. تمام محصولات با منسوخ برنامه ریزی شده طراحی شده اند. تقریباً تمام محصولات تولید شده از اتومبیل، تلفن همراه، رایانه برنامه ریزی شده برای نابودی دارند.

به عبارت دیگر، هر چقدر هم در استفاده و نگهداری از مانیتور خود وظیفه شناس باشید، فقط می تواند تا آنجا پیش رود زیرا از این طریق طراحی شده است.

واقعاً زمانی فرا خواهد رسید که مجبور خواهید شد آن را تعویض کنید زیرا یک یا قسمت دیگر از قبل خراب است و دیگر نمی تواند تعمیر یا تعویض شود. شما فقط باید یک واحد مدرن تر خریداری کنید.

این را ببینید  تعمیر روشن نشدن مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =