نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا مانیتور من کم نور، خاموش و روشن می شود؟

عیب یابی کنید تا دلایل کم نور شدن مانیتور کامپیوتر خود را تا حدی روشن و خاموش کنید که تنظیمات شما به این صورت انجام نشود. مانیتور رایانه ای با عملکرد مناسب، سطح روشنایی ثابت را حفظ کرده و روشن می ماند مگر اینکه Windows را تنظیم کنید، یا مشکلی در سخت افزار مانیتور وجود ندارد. اگر با عیب یابی مشکلات مبتنی بر ویندوز و مشکلات اتصال مشکلی برطرف نشد، برای تعمیر مانیتور با یک متخصص تعمیر کامپیوتر تماس بگیرید – خودتان سعی نکنید مانیتور را به صورت فیزیکی تعمیر کنید.

مرحله 1

مانیتور را خاموش کنید. به قسمت پشت مانیتور خود نزدیک شده و سیم را از آن جدا کنید. سپس سیم را از پشت برج کامپیوتر خود جدا کنید. هر دو طناب را محکم در پریزهای مربوطه جای آنها را بگیرید و دوباره آنها را روشن کنید. اتصال شل بند ناف باعث نوسانات ناخواسته روشنایی مانیتور می شود.

مرحله 2

ناحیه زیر جلوی مانیتور خود را بازرسی کنید تا مطمئن شوید هیچ ماده یا آواری با صفحه های موجود در پایین مانیتور که روشنایی و تیرگی را کنترل می کند، لمس نمی کند. اشیا یا آوارهایی را که باعث ایجاد این مشکل شده اند بردارید.

مرحله 3

Control Panel را از فهرست Start ویندوز انتخاب کنید. سپس “گزینه های قدرت” را انتخاب کنید. اگر نشان می دهد رایانه باید فقط در مدت چند دقیقه )خواب( داشته باشد، میله های موجود در داخل پنجره را به سمت راست بکشید.

اگر رایانه خود را تنظیم کنید که بعد از مدت زمان مشخصی به خواب برود، مانیتور تا حدی خاموش می شود. متناوباً، اگر می خواهید تنظیمات برق موجود خود را حفظ کنید، هر زمان خواستید کامپیوتر را از خواب بیدار کنید، دست خود را روی ماوس قرار دهید.

این را ببینید  جایگزینی خازن بد مانیتورهای

مرحله 4

اگر عیب یابی به شما امکان نمی دهد دوباره از مانیتور استفاده کنید، با یک متخصص تعمیر کامپیوتر تماس بگیرید. سعی نکنید مانیتور خود را باز کنید مگر اینکه به طور خاص در مورد چگونگی این کار آموزش دیده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =