نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان چندین مشکل مانیتور را عیب یابی کرد

قبل از شروع به عیب یابی مشکلات چند مانیتور، لطفاً با دنبال کردن راهنمای مقاله زیر، بررسی کنید که مانیتورهای متعدد به درستی تنظیم شده اند.

نحوه تنظیم چندین مانیتور

معمولاً با بررسی LED دکمه پاور هیچ مشکلی در سیگنال مشخص نمی شود (برای اکثر مانیتورها، در صورت بروز مشکل این رنگ کهربا خواهد بود) یا با دیدن هشدار (بدون سیگنال) بر روی صفحه نمایش. این مراحل ممکن است به شما کمک کند تا مشکلی در مانیتور یا با پیکربندی تنظیمات مانیتور چندگانه داشته باشید.

بررسی کابل های برق و سیگنال

کابل های برق و سیگنال خود را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید. اتصالات کابل های شما نباید خالی از آسیب باشد (به عنوان مثال پین های خم شده یا بریده شده). اگر قادر هستید، کابلها را با کابلهای تنظیم شده مانیتور فعال عوض کنید. اگر خطا به دنبال کابل مشکوک باشد، کابل خطاست اما اگر با پیکربندی مانیتور چندگانه شما باقی بماند، کابل بدون مشکل است.

استفاده آداپتور

بررسی کنید که آیا از آداپتور استفاده می شود یا خیر. آداپتورها برای تغییر یا عبور سیگنال از یک استاندارد به استاندارد دیگر (به عنوان مثال، آداپتور DVI به VGA) استفاده می شوند. در صورت امکان سعی کنید آداپتور را برداشته و کابل را فقط به مانیتور و سیستم متصل کنید. اگر باید از آداپتور استفاده شود، سعی کنید از آداپتور دیگری از تنظیمات مانیتور فعال استفاده کنید. باز هم، شما می توانید بررسی کنید که آیا آداپتور علت اصلی است اگر خطا به دنبال آداپتور است یا نه.

این را ببینید  کاهش سرعت کامپیوتر با راه اندازی مانیتور دوگانه

با تنظیم مجدد پیش فرض های مانیتور، ممکن است هیچ مشکلی در سیگنال برطرف شود. روش انجام این کار در مدل های مانیتور متفاوت است، بنابراین برای راهنمایی های بیشتر به دفترچه راهنمای مانیتور خود مراجعه کنید.

مانیتورهای مظنون را به صورت جداگانه به سیستم کاری شناخته شده دیگری متصل کنید. اگر مانیتورها وقتی به سیستم دیگری متصل هستند به درستی کار می کنند، ثابت می کند که مانیتور از نظر سخت افزاری مشکلی ندارد.

نمی توان چندین نمایشگر را برای نمایش گرفت

ممکن است متوجه شوید که می توانید از یک نمایشگر نمایشگر بگیرید، با این وجود ممکن است در داشتن نمایشگر در 2 یا چند نمایشگر با مشکل روبرو شوید. این مراحل اصول اولیه را هنگام تلاش برای حل این مشکل بیان می کنند:

ابتدا، با عبور از مراحل قسمت No Signal to Monitor در بالا، مشکل سخت افزاری مربوط به هر مانیتور را رد کنید

تعویض اتصالات مانیتور

تعویض اتصالات مانیتور در صورت امکان (به عنوان مثال، اتصال کابل VGA به مانیتور به جای کابل DVI) ممکن است برجسته کند که این مسئله هنگام استفاده از یک خروجی خاص وجود دارد.

در صورت امکان اتصال مانیتور به یک درگاه کارت گرافیک متفاوت در سیستم شما نیز باعث می شود که مشکل از اتصالات تصویری سیستم نباشد یا تأیید شود.

اطمینان حاصل کنید که سیستم یا کارت گرافیک شما قابلیت نمایش چندین مانیتور را دارد. این شامل تحقیق در مورد مشخصات سیستم کارت ویزیت یا اطمینان از اینکه سیستم یا کارت گرافیک قادر به اجرای پیکربندی چند مانیتور است.

این را ببینید  نحوه رفع رایج ترین مشکلات مانیتور LCD

اطمینان حاصل کنید که چندین مانیتور در سیستم عامل شما شناسایی شده است. برای سیستم های Microsoft Windows، از پیوندهای بالا در بخش 1 استفاده کنید:

بدون سیگنال برای نظارت

اگر همه مانیتورهای متعدد توسط سیستم عامل شما شناسایی شده باشند، ممکن است مجبور شوید وارد صفحه کنترل سازنده کارت گرافیک شوید و پیکربندی مانیتور چندگانه را در آنجا فعال کنید. برای انجام این کار، لطفاً برای کسب اطلاعات در مورد کنترل پنل های خود از سازنده کارت گرافیک خود بازدید کنید

به روزرسانی درایورهای ویدئویی ممکن است مشکلی را که تجربه می کنید برطرف کند.

به روزرسانی درایورها

به روز نگه داشتن درایورها برای کارت گرافیک / تراشه و پردازنده، این اطمینان را به شما می دهد که همیشه بهترین عملکرد را از رایانه بازی خود دارید. برای بارگیری جدیدترین درایورها، روی پیوندهای مناسب زیر کلیک کنید:

  • برای درایورهای Intel، به صفحه Intel Drivers and Software مراجعه کنید.
  • برای رایانه های دارای گرافیک NVIDIA GeForce، به صفحه بارگیری درایور GeForce مراجعه کنید.
  • برای رایانه های دارای گرافیک AMD Radeon، به صفحه پشتیبانی AMD و Radeon Software مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =