نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بنابراین شما به تازگی متوجه شده اید که مانیتور شما حتی زمانی که روشن است یک نقطه سیاه کوچک روی خود دارد. یکی می گوید که این یک پیکسل مرده است، اما این دقیقاً به چه معناست و چرا این اتفاق افتاده است؟ ابتدا، دقیقاً توضیح خواهیم داد که پیکسل مرده چیست، تا بدانید چگونه در آینده از آنها اجتناب کنید. توضیح پیکسل مرده در مانیتور را مطالعه نمایید.

توضیح پیکسل مرده در مانیتور
توضیح پیکسل مرده در مانیتور

توضیح پیکسل مرده در مانیتور

پیکسل مرده نامی برای خطای مکانیکی است که می تواند در تلویزیون ها و نمایشگرها ایجاد شود. به عنوان مثال، اگر متوجه یک نقطه سیاه کوچک بر روی صفحه نمایش تلویزیون یا مانیتور خود شدید، یک پیکسل مرده پیدا کرده اید. این به این دلیل است که قدرت دیگر به پیکسل مورد نظر نمی رسد. از آنجایی که برای نمایش رنگ‌ها (حتی سفید) یک پیکسل به برق نیاز است، آن پیکسل مانند زمانی که صفحه نمایش شما اصلاً روشن نیست، سیاه نمایش می‌دهد.

علت پیکسل شدن

یک پیکسل مرده در یک نمایشگر کاملاً جدید در بیشتر مواقع نشانه خطای سازنده است. در بیشتر موارد، می‌توانید با اطمینان از خرید صفحه نمایش از یک برند معتبر، از این نوع پیکسل‌های مرده جلوگیری کنید. نمایشگرهای ارزان قیمت و با کیفیت پایین به احتمال زیاد در کارخانه با مشکل پیکسل مرده مواجه می شوند.

اگر صفحه نمایش شما پس از خرید به خوبی پیکسل مرده را ایجاد می کند، احتمالاً به دلیل آسیب فیزیکی به صفحه است. اگر صفحه نمایش ضربه بخورد یا ضربه بخورد، می تواند باعث شکستن چیزی در داخل شود که مانع از رسیدن برق به قسمت خاصی از صفحه نمایش شما می شود. یک راه خوب برای جلوگیری از پیکسل های مرده این است که اطمینان حاصل کنید که همیشه مراقب وسایل الکترونیکی خود باشید و تصادفاً به صفحه نمایش برخورد نکنید.

این را ببینید  شناسایی خرابی در مانیتور

اکنون با پیکسل های مرده آشنا هستید

در حالی که ممکن است فقط یک راحتی کوچک باشد، حداقل می دانید که اکنون دقیقاً با آن نقطه سیاه کوچک روی صفحه نمایش شما چه می گذرد. اما، البته، دانستن اینکه پیکسل مرده چیست و دانستن اینکه چگونه آنها را تعمیر کنید، مسائل کاملاً جداگانه ای است.

بیشتر بدانید: مشکل نگران کننده صفحه سیاه مرگ مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =