نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی IBM ThinkPad یا صفحه های خالی

دانستن اینکه چگونه به سرعت مشکلات رایج صفحه خالی IBM ThinkPad خود را عیب یابی کنید، باعث می شود ارائه یا تکالیف شما به موقع انجام شود. صفحات خالی ممکن است مربوط به منبع تغذیه بد یا کابل های شل داخل لپ تاپ باشد. در حالی که می توانید یک مانیتور خارجی را به برق متصل کنید یا کلید عملکرد روشن / خاموش نمایشگر را برای حل برخی از مشکلات تغییر دهید، مشکلات داخلی ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

بدون برق یا نمایشگر

اگر سعی کنید IBM ThinkPad خود را روشن کنید و روشن نشود یا چراغ نشانگر وضعیت برق فقط چشمک بزند، ممکن است مشکل منبع تغذیه یا مادربرد داشته باشید. ابتدا باتری لپ تاپ را جدا کرده و سعی کنید لپ تاپ را فقط با آداپتور برق روشن کنید. اگر لپ تاپ شروع به کار نمی کند، آداپتور برق لپ تاپ را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید آداپتور برق شارژ صحیح را ارائه می دهد.

روشن و بدون نمایشگر

اگر IBM ThinkPad خود را روشن می کنید و صفحه خالی دارید، در تلاش برای حل مشکل کلید عملکرد روشن / خاموش نمایشگر را روشن کنید. اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، لپ تاپ را با مانیتور خارجی که به لپ تاپ متصل است دوباره راه اندازی کنید. اگر کارت گرافیک به درستی کار کند، نمایشگر رایانه شما را روی مانیتور خارجی خارج می کند. با این حال، حتی اگر ThinkPad شما به صفحه نمایش خارجی خارج شود، ممکن است کابل های شل یا مشکل سخت افزاری دیگری داشته باشید.

این را ببینید  عیب یابی مانیتور LCD Benq

کابل شل

اگر کابل اتصال مانیتور به مادربرد شل شده باشد، ممکن است گاهی اوقات ThinkPad شما سیگنال تصویری دریافت نمی کند. ساده ترین راه برای آزمایش این، باز و خاموش شدن آرام صفحه در هنگام روشن بودن لپ تاپ است. اگر صفحه نمایش شما تا حدی باز شود یا خاموش شود، صفحه شل می شود، ممکن است کابل شل باشد. در این صورت لازم است لپ تاپ خود را برای تعمیر وارد کنید.

سخت افزار معیوب

اگر دیگر راه حل های عیب یابی و تعمیر را امتحان کرده اید اما هنوز نمایشگر خالی دارید، احتمالاً ThinkPad شما دارای مشکلات سخت افزاری عمیق تری است. برای تشخیص بیشتر و عیب یابی توصیه می شود با IBM تماس بگیرید یا رایانه خود را به تعمیرگاه رایانه برسانید. تعمیر کامپیوتر خود می تواند خطرناک باشد و ضمانت نامه را باطل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =