نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا دسک تاپ من بزرگنمایی شده است؟

وضوح صفحه، نمادهای نماد و ذره بین ویندوز ابزاری هستند که روی میز کار بزرگنمایی می کنند و نمادهای بزرگتر از حد معمول را نمایش می دهند. این ابزارها برای ایجاد صفحه نمایش مانیتور با ایجاد خوانا بودن تصاویر و متن ها طراحی شده اند، بنابراین بهترین تنظیمات سفارشی را برای به حداکثر رساندن نمایشگر ارائه می دهند. خواه بخواهید بزرگنمایی را در دسک تاپ حفظ کنید یا تنظیمات صفحه را تنظیم کنید، مایکروسافت روش هایی را برای تنظیم تنظیمات نمایش دسک تاپ به دلخواه شما ارائه می دهد. این می تواند وضوح صفحه، اندازه آیکون دسک تاپ یا تنظیمات بزرگنمایی ذره بین را در ویندوز تغییر دهد.

ابزار ذره بین Windows را در نظر بگیرید

اگر تصاویر روی دسک تاپ بزرگتر از حد معمول باشد، مشکل می تواند تنظیمات بزرگنمایی در ویندوز باشد. به طور خاص، Windows ذره بین به احتمال زیاد روشن است.

مایکروسافت توضیح می دهد که ابزار ذره بین ویندوز اصولاً برای بزرگ کردن قسمتهای خاصی از صفحه برای افزایش خوانایی طراحی شده است. این بخشی از مرکز سهولت دسترسی در رایانه ویندوز است.

ذره بین Windows به سه حالت تقسیم شده است: حالت تمام صفحه، حالت لنز و حالت متصل اگر ذره بین روی حالت تمام صفحه تنظیم شده باشد، کل صفحه بزرگنمایی می شود.

اگر دسک تاپ بزرگنمایی شود، سیستم عامل شما به احتمال زیاد از این حالت استفاده می کند.

اگر نمی خواهید از ذره بین Windows استفاده کنید، فشار دادن کلیدهای Windows و Esc به طور خودکار آن را غیرفعال می کند. اگر در برنامه تنظیمات Windows به مرکز (سهولت دسترسی) بروید، می توانید ذره بین را سفارشی کنید و گزینه هایی مانند سطح بزرگنمایی، اندازه لنز و افزایش بزرگنمایی را تغییر دهید.

این را ببینید  بحران پیکسل گیر کرده در مانیتور LCD

وضوح صفحه را بررسی کنید

وضوح صفحه به پیکسل ها اشاره دارد که هزاران نقطه است که آنچه را که در صفحه مانیتور شما نمایش داده می شود تشکیل می دهند. به طور کلی، هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، تصاویر و متن ها روی صفحه واضح تر و واضح تر می شوند. رزولوشن در مانیتورهای مختلف متفاوت است. هرچه مانیتور بزرگتر باشد، وضوح تصویر نیز بالاتر است.

تنظیم سطح رزولوشن در رایانه کمتر از حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده توسط مانیتور، معمولاً نمادهای بزرگتری را روی دسک تاپ نمایش می دهد. وضوح پایین تصاویر را بزرگتر می کند. با این وجود، اگر سطح وضوح تصویر مطابق با تنظیمات پیشنهادی مانیتور باشد، تصاویر و متن به وضوح مشخص نیستند.

مایکروسافت می گوید تنظیم وضوح صفحه نمایش شما با استفاده از تنظیمات Display در برنامه تنظیمات ویندوز، کیفیت نمایش را بهبود می بخشد.

به تنظیمات اندازه نماد نگاه کنید

ویندوز گزینه هایی را برای بزرگ نماهای نماد روی دسک تاپ فراهم می کند. نماهای نماد به دسته های نمادهای بزرگ، نمادهای متوسط ​​و نمادهای کلاسیک تقسیم می شوند. اگر نمادهای روی دسک تاپ بزرگتر به نظر برسند، در حال حاضر نمای آنها روی (نمادهای بزرگ) تنظیم شده است.

اگر می خواهید اندازه نمادها را کاهش دهید، با کلیک راست روی دسک تاپ و انتخاب “نمایش” اندازه نمادها نمایش داده می شود. اندازه کمتر از تنظیم فعلی را انتخاب کنید آیکون ها را کوچک می کند. روش دیگر، فشار دادن و نگه داشتن دکمه Ctrl روی دسک تاپ و پیمایش به پایین ماوس نمادها را کوچک می کند.

این را ببینید  نحوه رفع رایج ترین مشکلات مانیتور LCD

نکاتی برای بهینه سازی نمایشگر شما

وضوح و وضوح صفحه در نمایشگرهای مختلف متفاوت است. به طور کلی، مانیتورهای صفحه تخت تصاویر با کیفیت بیشتری نسبت به مانیتورهای CRT قدیمی نشان می دهند.

امروزه بیشتر مانیتورها حداقل رزولوشن حداقل 1280 در 720 پیکسل را دارند که یک نمایشگر با وضوح بالا است. قبل از استفاده از ویژگی هایی مانند ذره بین ویندوز یا تغییر تنظیمات صفحه نمایش، برای بهینه سازی نمایشگر، به اطلاعات مانیتور یا اسناد خود مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =