نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی صفحه رایانه شما شکسته یا خراب است، می تواند ویرانگر باشد، خصوصاً اگر از آن برای کار یا تحصیل استفاده می کنید. واکنش روده شما ممکن است این باشد که شروع به جستجوی برخی از دستگاه های ارزان قیمت ارزان قیمت کنید تا همه چیز را به موقع روشن کنید. و ممکن است از اینکه چقدر ممکن است هزینه تعمیر صفحه رایانه برای شما هزینه شود عصبی باشید.

3 روش برای تعمیر صفحه رایانه

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید شناسایی کنید چه مواردی برای تعمیرات صفحه رایانه شما ممکن است لازم باشد و برای اینکه دوباره راه اندازی شود باید کدام گزینه را انتخاب کنید.

تعمیر صفحه رایانه در منزل

تعمیر لپ تاپ یا مانیتور می تواند ترسناک به نظر برسد، اما واقعیت این است که اگر ابزار و زمان لازم را داشته باشید، بسیار ساده خواهد بود. بسیاری از صفحات شکسته به کار حرفه ای احتیاج ندارند، خصوصاً اگر دیگر صدمه ای به بدنه لپ تاپ وارد نشده باشد. تعمیر صفحه شکسته رایانه یا لپ تاپ اغلب می تواند در خانه انجام شود، اما یک مشکل معیوب می تواند به تخصص بیشتری نیاز داشته باشد.

تقریباً در تمام مدل های رایانه ای صفحه نمایش جایگزینی به صورت آنلاین در دسترس است و شما اغلب می توانید آنها را در محدوده قیمت 50 تا 100 دلار تهیه کنید. قبل از اینکه صفحه را سفارش دهید، با جستجوی شماره سریال دستگاه خود، دوباره مطمئن شوید که صفحه مناسب است. هنگام ورود، شما همچنین می خواهید دوباره بررسی کنید که آیا قبل از شروع حذف صفحه خراب، به منظور تعمیر صفحه رایانه، صفحه صحیح را دریافت کرده اید.

پس از سفارش صفحه نمایش، لپ تاپ خود را آماده کنید تا روند افزودن صفحه جدید تا حد ممکن روان باشد. مطمئن شوید که پیچ گوشتی، نوار جایگزین و سایر موارد لازم را در دسترس دارید تا بتوانید در تعمیر لپ تاپ خود کار با کیفیت انجام دهید. در ابتدا ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما راهنماهایی در دسترس هستند که به طور خلاصه نحوه تعمیر صفحه خراب رایانه را بیان می کنند.

این را ببینید  علت های اولیه عدم راه اندازی مانیتور

بعد از اینکه مراحل حذف و نصب را دنبال کردید، صفحه نمایش شما باید مانند قبل ظاهر و کار کند. اگر بعد از استفاده از آن مشکلی مشاهده کردید، ممکن است یک قدم را از دست داده باشید یا به طور تصادفی کابل ویدیو را خراب کرده باشید. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است لازم باشد دستگاه خود را به یک تعمیرگاه برسانید.

یافتن تعمیرگاه رایانه

برخلاف آنچه شما فکر می کنید، استفاده از تعمیر صفحه رایانه لزوماً گران نیست. گرچه هزینه آن بیشتر از تعمیر صفحه نمایش خودتان است، اما تعدادی فروشگاه وجود دارد که می تواند یک کار با کیفیت را برای شما فراهم کند که هزینه زیادی ندارد. چالش این است که کسی را در منطقه خود با تخصص پیدا کنید تا روی مدل خاص شما کار کند.

یک تکنسین مجاز تعمیر پیدا کنید

یافتن شخصی که تعمیر صفحه رایانه شما را به خوبی بشناسد و با کار با ساخت شما یا محصولات مشابه آن آشنا باشد، مهم است. از آنجا که قطعاتی که برای تعمیرات باید سفارش داده شوند می توانند مختص مدل شما باشند، شما نمی خواهید دستگاه خود را به مغازه ای ببرید که در آن موارد نامناسب را سفارش داده و از شما بابت آن هزینه می گیرند.

یکی از راه های اطمینان از اینکه شغلی که انتخاب می کنید می تواند از پس مدل شما برآید انتخاب یک تعمیرگاه مجاز تعمیر صفحه لپ تاپ است که توسط برند شما مجاز باشد. معمولاً برای دریافت این تمایز لازم است چندین کار را انجام دهند تا نشان دهند که نوع لپ تاپ شما را می شناسند. این می تواند یک راه سریع و آسان برای دانستن اینکه شما یک متخصص در اختیار دارید که می تواند تعمیر صفحه رایانه HP را به طور خاص اداره کند.

این را ببینید  راه اندازی مانیتور

اگر خودتان درست کردن صفحه نمایش خود دشوار است، به احتمال زیاد با یک مشکل م componentلفه داخلی روبرو هستید، که می تواند به این معنی باشد که شما به شخصی با تجربه زیاد احتیاج دارید. مطمئناً، دوست شما ممکن است اطلاعات زیادی در مورد لپ تاپ داشته باشد، اما ممکن است جزئیات خاصی را که یک حرفه ای پس از سالها کار بر روی مدلهای مشابه می داند، نداند.

متخصص مناسب نیز باید تقریباً بلافاصله بفهمد که چه قطعاتی را باید سفارش دهد. به همین دلیل است که اگر مطمئن هستید که می خواهید از تعمیر نمایشگر رایانه  استفاده کنید، به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، باید قطعات تجاری را سفارش دهید. سفارش صفحه نمایش جایگزین یک چیز است، اما یافتن چندین م componentsلفه سازگار با مادربرد می تواند مسئله کاملاً متفاوتی باشد.

بررسی تعمیر صفحه رایانه

با یک جستجوی سریع آنلاین باید ایده خوبی در مورد تعمیرگاه های منطقه و قیمت آنها داشته باشید. برای از بین بردن سایتهایی که خدمات با کیفیتی ارائه نمی دهند یا ممکن است هزینه های بیشتری از شما دریافت کنند، ارزش بازدید از سایت های مرور را دارد.

وب سایت هایی مانند Yelp یا YellowPages.com به ویژه هنگامی که به دنبال مکان هایی هستید که صفحه نمایش لپ تاپ را در منطقه شما تعمیر کنند، می توانند مفید واقع شوند. بخاطر داشته باشید که هزینه قطعات را احتمالاً خودتان باید هزینه تعمیر صفحه مانیتور را پرداخت کنید.

قبل از اینکه بخواهید صفحه رایانه شما را درست کنند، حتماً از تعمیرگاه انتخابی خود درخواست قیمت کنید. ممکن است آنها نتوانند قیمت دقیق شما را بدهند، اما یک رقم توپ می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

دانستن دامنه دقیق هزینه آن ممکن است کمی دشوار باشد، زیرا ممکن است آسیب بیشتری به لپ تاپ شما وارد شود. یک تعمیر  صفحه رایانه می تواند در حدود 100 یا 150 دلار هزینه داشته باشد، در حالی که تعمیرات پیچیده تر ممکن است چندین صد دلار برای شما هزینه کند.

این را ببینید  رفع صفحه نمایش سیاه مانیتور با روش ساده

خرید رایانه جدید

هنگامی که تعمیرگاهی را انتخاب کردید که می تواند رایانه شما را سرویس کند، یک متخصص باید ایده نسبتاً خوبی درباره اینکه آیا او می تواند لپ تاپ شما را دوباره راه اندازی کند یا خیر، داشته باشد. پس از بازرسی اولیه، مشخص خواهد شد که آیا صفحه رایانه قابل تعمیر است یا پس از انجام تعمیرات، رایانه شما باید عملکرد عادی داشته باشد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که تاثیری که باعث بروز مشکلات صفحه شما شده است، به اندازه کافی آسیب برساند، بنابراین شما نیاز به خرید یک رایانه جدید دارید. باز هم، بودجه شما نیز در اینجا نقش مهمی دارد.

هزینه های تعمیر صفحه رایانه

حتی اگر بتوانید لپ تاپ خود را تعمیر کنید، ثابت بودن آن گاهی اوقات گرانتر از خرید یک مدل جدید است. شما می توانید این تصمیم را بسنجید وقتی ایده درستی از خرابی تعمیر صفحه کامپیوتر در مقایسه با خرید یک رایانه جدید به طور کامل بدست آورید.

اگر رایانه شما اغلب در معرض شرایط شدید آب و هوایی است یا برای تحمل بسیاری از مسافرت ها یا فعالیت های بدنی به آن احتیاج دارید، ممکن است ارزش خرید یک مدل لپ تاپ جدید باشد که بتواند در برابر خواسته های شما مقاومت کند. این می تواند به شما کمک کند تا از مشکلاتی مانند تهمیر صفحه رایانه جلوگیری کنید. خرید یک کیف یا کیف محکم لپ تاپ همچنین می تواند به تخریب آسیب هایی که ممکن است در دستگاه شما ایجاد شود، کمک کند.

خلاصه

وقتی صفحه رایانه شما خراب می شود، می تواند مانند پایان دنیا احساس شود. با این وجود، چند روش وجود دارد که می توانید به تعمیر صفحه رایانه خود بپردازید و نیازی به هزینه زیادی برای شما نیست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =