نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم خسارت ناشی از افتادن مانیتور

وقتی کارمندی رایانه ای خراب را بیاورد با سوگند یاد می کند که (فقط کارش را متوقف کرده است)، شاید باور نکنید که کل داستان را می گیرید. گاهی اوقات از افتادن مانیتور خرابی خارجی آشکار می شود که دستگاه افتاده یا بد کار شده است، اما کوتاه مدت استفاده از تست ردیاب دروغ، تشخیص مشکل به دلیل استفاده صحیح یا نامناسب از آن دشوار است. با این حال، برخی از مسائل می تواند شما را به این نتیجه برساند که دستگاهی از کار افتاده است.

مشکلات بوت بر اثر افتادن مانیتور

اگر رایانه افتادن مانیتور به صورت پراکنده بوت شود یا صفحه نمایش آن آبی رنگ شود و پیغام خطایی از جمله (حجم بوت غیر قابل تعویض) ظاهر شود، یا اگر سیستم اصلاً بوت نشود، ممکن است قسمتهای حیاتی هارد دیسک آسیب دیده باشد. ممکن است ارتباط بین هارد دیسک و مادربرد نیز قطع شده باشد. اگر با اتصال مجدد هارد دیسک مشکلی حل نشود، با قالب بندی مجدد هارد می توانید مناطق آسیب دیده را جدا کنید. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد هارد را تعویض کنید.

مشکلات صفحه افتادن مانیتور

اگر در صفحه LCD یک لپ تاپ شکاف بزرگی وجود داشته باشد، می توانید کاملاً مطمئن باشید که کامپیوتر افتاده، پا برداشته، رانده یا مورد حمله قرار گرفته است. سو عملکردهای ظریف، مانند سوسو زدن یا تیرگی، نیز ممکن است نشانه هایی از افت باشد. اتصال بین صفحه LCD و پایه شکننده است و به راحتی می تواند مختل شود. مشکلات لرزش صفحه افتادن مانیتور  گاهی اوقات با جدا کردن رایانه و اتصال مجدد صفحه قابل حل است.

این را ببینید  باز کردن تنظیمات مانتیور ویندوز 11

مسائل قدرت افتادن مانیتور

یکی دیگر از اتصالات افتادن مانیتور لپ تاپ ارتباطی است بین پریز برق محل اتصال سیم و مادربرد داخل رایانه. در صورت قطع شدن رایانه و نشستن روی اتصال سیم به هنگام اتصال، این اتصال می تواند به راحتی قطع شود. همچنین اگر از رایانه به طور منظم در رختخواب استفاده شود، ممکن است رخ دهد اگر رایانه از روشن شدن امتناع ورزد، یا اگر فقط هنگامی که سیم را فشار می دهید کار می کند، اتصال ممکن است کمی لحیم کاری داشته باشد. اکثر مغازه ها می دانند که چگونه این مشکل رایج را برطرف کنند.

سایر مسائل افتادن مانیتور

قطعات یک رایانه کاملاً محکم درون کیس قرار دارد. یک جنجال خوب می تواند آنها را به یکدیگر بیاندازد یا فقط آنها را شل کند. یک آداپتور بی سیم، یک آنتن بلوتوث یا یک پورت USB ممکن است پس از افت ناگهان از کار بیفتد، درایو DVD ممکن است هر زمان که دیسک را می چرخاند شروع به ناله کند یا صفحه کلید دیگر حرف P را ثبت نکند. افتادن مانیتور هر یک از این موضوعات می تواند نشانه افت باشد، گرچه هیچ یک از آنها شواهد غیرقابل انکاری نیست.

برای رفع مشکل لرزش تصویر خورد به مقاله زیر مراجعه کنید

اصلاح صفحه لرزان مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =