نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه رفع تاری در مانیتور

یک مانیتور تار می تواند به دلایل مختلفی مانند تنظیمات وضوح نامناسب، اتصالات کابل غیر همسان یا صفحه کثیف رخ دهد. اگر نتوانید صفحه نمایش خود را به درستی بخوانید، می تواند ناامید کننده باشد. قبل از جدا کردن مانیتور، چند مورد وجود دارد که می توانید عیب یابی کنید تا قلب این مشکل را تشخیص دهید.

 

گاهی اوقات این دلایل منجر به تعمیرات می‌شود. اهمیتی ندارد که نمایشگر شما برای یک کامپیوتر است یا برای یک لپتاپ، به هر حال اگر مشکلات احتمالی آسیب زیادی به قطعات داخلی دستگاه شما وارد کرده باشند، باید به یک مرکز معتبر مثل monitor-service.ir مراجعه نمایید. در نتیجه تاری مانیتور شما اگر با راه حل هایی که در ادامه به شما پیشنهاد می‌شود درست نشد، در اسرع وقت به نمایندگی تعمیرات مانیتور مراجعه نمایید تا هزینه‌های هنگفتی روی دست خود قرار ندهید.

مرحله 1

مانیتور صفحه را با یک پارچه میکروفیبر بدون پرز تمیز کنید که با کمی آب مقطر خیس می شود.

مرحله 2

وضوح تصویر زمینه دسک تاپ خود را بررسی کنید. اگر پس زمینه تار است اما متن آن واضح است، ممکن است وضوح تصویر زمینه برای صفحه نمایش شما بسیار کم باشد.

مرحله 3

اگر از نمایشگر LCD استفاده می کنید، (وضوح بومی) را علامت بزنید. اگر نمایشگر LCD روی “وضوح اصلی” تنظیم نشود، صفحه نمایش تار خواهد شد. کتابچه راهنمای نمایشگر LCD خود را بخوانید تا بهترین وضوح صفحه را انتخاب کنید.

مرحله 4

اتصالات کابل را بررسی کنید. اگر از یک مانیتور LCD با کابل VGA استفاده می کنید، ممکن است صفحه مات باشد زیرا مانیتور LCD دیجیتال است و کابل VGA آنالوگ است. اگر اتصال DVI دارید می توانید در پشت رایانه خود استفاده کنید که جلوی تاری را می گیرد.

این را ببینید  رفع خرابی های رایج کارت گرافیک مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =