نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا مانیتور سامسونگ شما سوسو می زند، نمایش ضعیف دارد یا مشکلات سخت افزاری را تجربه می کند؟ بعید نیست که یک مانیتور پس از استفاده قابل توجه یا به دلیل مشکلات مانیتور  دچار نقص شود.

مشکلات مانیتور سامسونگ

همیشه گارانتی خود را مستقیم و با خرید در سامسونگ بررسی کنید. شما ممکن است واجد شرایط یک مانیتور جدید یا تعمیر شوید. رفع مشکل اساسی مانیتور امکان پذیر است و عیب یابی مانیتور کامپیوتر سامسونگ و نقص مانیتور LED در همه مارک ها رایج است.

مشکلات سوسو زدن مانیتور

سوسو زدن مانیتور سامسونگ یکی از رایج ترین مشکلات مانیتور است. مشکلات نمایش صفحه مانند لرزش، خطوط و تغییر رنگ می تواند نشان دهنده وجود مشکل در منبع تغذیه یا صفحه نمایش باشد.

بهترین روش در اینجا قطع ارتباط کامل با برق و کامپیوتر است. قبل از اینکه مانیتور دوباره به برق وصل شود و رایانه با سیم HDMI همه چیز را از برق بکشید و بگذارید یک دقیقه استراحت کند. اگر این کار نمی کند، سعی کنید آن را مستقیماً به جای نوار برق به دیوار وصل کنید تا اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه قابل اعتماد است.

کابل HDMI دیگری را نیز امتحان کنید. پورت HDMI می تواند خراب شود و باعث نمایش شود. اگر چرخه برق و تنظیمات سیم کار نمی کنند، صفحه شما ممکن است  نیاز به توجه حرفه ای داشته باشد.

مشکلات سخت افزاری مانیتور

مانیتور سامسونگ HDMI شما در صورت خالی بودن صفحه نمایش یا عدم برقراری اتصال ثابت با رایانه شما کار نمی کند. پس از اتمام چرخه برق و امتحان سیم جدید، ممکن است HDMI هنوز در اتصال دچار مشکلات مانیتور شود. این می تواند در انتهای رایانه یا انتهای نمایشگر اتفاق بیفتد و این یک مسئله سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به مهارت های فنی دارد.

این را ببینید  حذف نوار صفحه مانیتور

نصب پورت جدید نیاز به جداسازی، نصب و سرهم بندی مجدد دارد. این کار را بهتر است سامسونگ یا یک تکنسین خدمات فناوری اطلاعات انجام دهد. تشخیص از قبل مشکل می تواند به یک سرویس فناوری اطلاعات کمک کند تا به سرعت آن را برطرف کند.

گزینه های جایگزینی

هنگامی که چرخه برق و تشخیص خانه صفحه لرزان یا سایر موارد را برطرف نمی کند، ارزش دارد مشکلات مانیتور را برای تخمین نزد یک متخصص تعمیرات ببرید. مانیتورهای سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین ترتیب ارزان هم نیستند. قبل از جایگزینی با مانیتور جدید، همه گزینه های احتمالی ضمانت و تعمیر را کاوش کنید.

حتی ممکن است یک مانیتور دیگر را روی رایانه و همان کابل آزمایش کنید تا مطمئن شوید دچار مشکلات مانیتور شده است. اگر نمایشگر بد است و وضوح تصویر امکان پذیر نیست، مانیتور را به سطل آشغال نریزید. برنامه های بازیافت زباله های الکترونیکی در دسترس هستند، و از زباله های الکترونیکی و مواد شیمیایی مضر به زباله در محیط جلوگیری می کنند.

بیشتر بدانید: مقاله تعمیر صفحه رایانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =