نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از فناوری در طول دهه ها ثابت کرده است که روشی موثر در پیشرفت جامعه است، اما مواقعی وجود دارد که فناوری شکست خورده است. رایانه‌ها خراب می‌شوند، کابل‌ها کوتاه می‌شوند و نمایشگرها صفحه سیاه وحشتناک مرگ را تجربه خواهند کرد. هنگامی که مانیتور شما تنها پس از روشن کردن صفحه نمایش تاریک را نشان می دهد، باید از روش های مختلف عیب یابی برای رفع مشکل صفحه سیاه مرگ مانیتور استفاده کنید.

صفحه سیاه مرگ مانیتور

علت صفحه سیاه مرگ مانیتور

صفحه سیاه مرگ مانیتور رخ دادن خطایی در مانیتور یا رایانه شخصی شما است که در آن مانیتور با وجود روشن بودن رایانه و مانیتور، صفحه سیاهی را نشان می دهد. وقتی این صفحه سیاه را می بینید، مشکلی در عملکرد داخلی کامپیوتر یا مانیتور وجود دارد که ممکن است ناشی از چندین احتمال مختلف باشد. این مشکل قابل رفع است و روش های مختلفی برای حل مسئله دارد.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا صفحه سیاه مرگ ممکن است رخ دهد، اما به احتمال زیاد به یک مشکل نرم افزاری یا تعمیر و نگهداری در رایانه شخصی یا مانیتور مربوط می شود. هر چیزی که دسترسی مستقیم به کنترل رایانه شخصی داشته باشد ممکن است به طور بالقوه به سیستم آسیب برساند و خطاهایی مانند صفحه سیاه مرگ ایجاد کند. عیب یابی کامپیوتر شما مستلزم درک اینکه ریشه مشکل در کجاست.

به روز رسانی ناقص ویندوز 10

برای صفحه سیاه مرگ مانیتور هنگامی که نرم افزار رایانه خود را به روز می کنید، به عملکردهای رایانه شخصی خود، از جمله کنترل های آن و نمایش داده هایی که روی مانیتور می بینید، دسترسی می دهید. نرم‌افزار Windows 10 و Windows 10 Pro جدیدترین نسخه ویندوز است که رایانه‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند و دارای به‌روزترین عملکردها و طراحی هستند. متأسفانه، Black Screen of Death یک نقص است که به نصب ناقص ویندوز 10 گره خورده است.

این را ببینید  تعویض صفحه نمایش Dell E193FPc

هنگامی که به روز رسانی نصب شد، رایانه مجدداً راه اندازی می شود و شما باید یک بار دیگر وارد رایانه خود شوید. با این حال، ممکن است به جز چند آیکون و مکان‌نمای ماوس که حرکت می‌دهید، یک صفحه کاملا سیاه ببینید. این صفحه سیاه به دلیل اجرا نشدن داده های به روز رسانی است که باعث می شود صفحه نمایش به شکل معمول ظاهر شود.

خطاهای نرم افزاری

نرم‌افزار خاصی بر روی چیدمان صفحه تأثیر می‌گذارد، که عمدتاً با برنامه‌هایی که روی کل صفحه نمایشگر ظاهر می‌شوند رخ می‌دهد. این نمایش بزرگ برنامه ممکن است منجر به اشکالی ناشی از یک اشکال در نرم افزار شود که باعث سیاه شدن صفحه نمایش شما می شود.

بازی‌های رایانه شخصی و پخش‌کننده‌های رسانه‌ای در برنامه‌نویسی خود چندین اجرا دارند که می‌توانند به طور همزمان اتفاق بیفتند، بنابراین وقتی در حالت تمام صفحه هستند، ممکن است باعث ایجاد صفحه سیاه مرگ از هر گونه باگ نرم‌افزاری شوند.

گرمای بیش از حد و صفحه سیاه مرگ مانیتور

برای صفحه سیاه مرگ مانیتور گرمای بیش از حد یک تهدید دائمی در مورد فناوری است و رایانه ها و قطعات آن در معرض آسیب ناشی از گرمای بیش از حد هستند. هنگامی که رایانه های شخصی بیش از حد گرم می شوند، به خوبی کار نمی کنند، زیرا گرما باعث قفل شدن یا آسیب دیدن قطعات می شود. با این حال، رایانه های شخصی مدرن هنگامی که بیش از حد داغ می شوند، یک سوئیچ خاموش کننده دارند.

رایانه شخصی ممکن است اقدام به راه اندازی مجدد کند و اجزای آن نیز سعی در راه اندازی مجدد دارند. اما ممکن است به دلیل خاموش شدن و روشن شدن ناگهانی صفحه نمایش سیاه و سفید در مانیتور مشکلی وجود داشته باشد که منجر به سیاه شدن صفحه مرگ شود.

این را ببینید  رفع مشکل برق مانیتور LCD

منبع تغذیه نامناسب

رایانه ها دارای یک کارت گرافیک داخلی هستند که به ما امکان می دهد تصاویر را از داده های تحویل داده شده توسط رایانه شخصی روی مانیتور ببینیم. کارت گرافیک به برق از PSU (واحد منبع تغذیه) رایانه شخصی نیاز دارد و اگر انرژی کافی نداشته باشد، بدون توجه به اینکه VGA یا نه، چیزی را به جز چند نقطه یا خط روی صفحه نمایش نمی دهد. کابل کار می کند. صفحه سیاه مرگ شما ممکن است باعث کمبود برق در PSU مورد نیاز کارت گرافیک شما شود.

بیشتر بدانید: راهنمای تعیین اندازه مناسب مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =