نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مانیتور 34 اینچی خمیده شیائومی. به دنبال انتقال به یک صفحه نمایش فوق عریض مقرون به صرفه برای رایانه خود هستید؟ چه برای بازی باشد و چه برای کار، مانیتور بازی خمیده شیائومی Mi 34 اینچی ممکن است خرید عالی بعدی شما باشد. با داشتن رزولوشن 3440 x 1440 بر روی یک پنل VA با نرخ رفرش 144 هرتز و زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه، از نظر ارزش برای پول شما بسیار قوی است. فراموش نکنیم که با FreeSync نیز سازگار است. علاوه بر این، دارای مشخصات اساسی زیر نیز می باشد:

  1. روشنایی 300 نیت
  2. نسبت کنتراست 3000:1
  3. نسبت تصویر 21:9
  4. 121% SRGB و 85% پوشش رنگ NTSC
  5. انحنای 1500R

بیایید دریابیم که این مانیتور واقعاً چه ویژگی های دارد.

مانیتور 34 اینچی خمیده شیائومی

طراحی و ساخت مانیتور 34 اینچی خمیده شیائومی

اگر آن را مستقیماً از جعبه بیرون بیاورید، فکر می کنید این مانیتور با وزن خود دارای روکش فلزی است. شما کاملاً در اشتباه نیستید زیرا پایه از فلز ساخته شده است که به آن اجازه می دهد از خود مانیتور پشتیبانی کند. با این حال، شیائومی در نهایت تصمیم گرفت به جای آن از پوشش پلاستیکی مشکی مات استفاده کند. با کمال تعجب، این در واقع ظاهری براق و سکسی به آن می بخشد که برای همه مینیمالیست های بیرونی مناسب است. آیا روی کیک یخ بسته است؟ هم پایه و هم خود مانیتور در واقع دارای پوشش های آهنربایی جداشدنی هستند که به مدیریت کابل کمک می کند.

یکی از نکات منفی روکش مشکی مات پلاستیکی این است که به راحتی مستعد خراش است، بنابراین باید هنگام وصل کردن آن کابل ها مراقب باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که دکمه های عملکرد پشت مانیتور کمی گیج کننده و ضعیف هستند. آنها دقیقاً ساده ترین برای استفاده نیستند.

این را ببینید  مانیتور 360 هرتز

پورت ها

صحبت از اتصال کابل های شما، این مانیتور دارای دو پورت HDMI 2.0، دو رابط پورت نمایشگر 1.4، یک پورت جک صوتی و یک رابط سیم برق AC است. متأسفانه، هیچ درگاه USB در دسترس ندارد. همانطور که در بالا ذکر شد، دارای یک پوشش آهنربایی برای پورت های خود است تا بتوانید وسایل را مرتب و مرتب نگه دارید.

موقعیت یابی تحرک مانیتور 34 اینچی خمیده شیائومی

مانیتوری به این بزرگی قطعاً بسته به تنظیمات شما نیاز به تنظیماتی دارد و خوشبختانه با براکت دیواری مخصوص به خود که با پایه VESA سازگار است ارائه می‌شود. جدای از آن، بسته به نیازتان، می‌توانید به راحتی مانیتور را با چرخاندن آن به چپ و راست یا کج کردن آن به جلو و عقب تنظیم کنید. علاوه بر این، پایه به خودی خود مکانیسم تنظیم ارتفاع خود را نیز دارد.

امکانات فرعی و مهم

قابل توجه ترین ویژگی های این مانیتور، جدای از سازگاری FreeSync آن و تمام ویژگی های معمولی که به طور کلی با یک مانیتور ارائه می شود، حالت های Dual Display و Picture in Picture هستند. چندوظیفه ای بسیار آسان تر شده است زیرا اولی به شما امکان می دهد دو دستگاه مختلف را به هم متصل کنید که اساساً دو مانیتور متفاوت را به شما می دهد. چه یک کنسول یا یک لپ تاپ دیگر، امکانات بی پایان است. حالت دوم اساساً به شما این امکان را می دهد که همین کار را انجام دهید، با این تفاوت که منبع نمایش دوم شما فقط یک پنجره فرعی است – برای پخش جریانی یا به طور کلی چند وظیفه ای عالی است.

این را ببینید  خسارت ناشی از افتادن مانیتور

سایر ویژگی های اساسی شامل داشتن 6 پیش تنظیم مختلف (از جمله حالت کم آبی نور) است که اکثر نیازهای شما را برآورده می کند. همچنین دارای زمان پاسخگویی حرکت بیش از حد است که می توانید آن را روی کم، متوسط ​​یا زیاد تنظیم کنید. اما چیزی که ندارد پشتیبانی از HDR است.

مانیتور 34 اینچی خمیده شیائومی

کارایی

این نمایشگر با انحنای 1500R خود به شما این امکان را می‌دهد که در هر کاری که انجام می‌دهید غرق شوید. همچنین متوجه شدم که به دلیل پانل VA بودن، به طور طبیعی دارای خونریزی کم یا جزئی است. با این حال، به هیچ وجه قابل توجه نیست و تنها زمانی قابل مشاهده است که تصاویر کاملا سیاه را نمایش می دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید در مورد نحوه عملکرد آن در هنگام استفاده صحبت کنیم.

برای بازی، به‌ویژه در بازی‌های نقش‌آفرینی جهان باز (RPG)، رنگ‌ها فوق‌العاده هستند و قطعاً وقتی در حال کاوش هستید، کل محیط را دوست خواهید داشت. به طور خلاصه، به شما این امکان را می دهد که واقعاً در بازی که در حال انجام آن هستید شیرجه بزنید. برای بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS)، شما یک مزیت جزئی با املاک و مستغلات اضافی که صفحه نمایش شما پوشش می‌دهد، خواهید داشت. با این حال، احتمالاً باید با حداقل شبح نیز زندگی کنید، زیرا پس از آزمایش زمان پاسخ حرکتی آن در هر سه سطح، واضح بود، هرچند حداقل. بهتر است تنظیمات را در سطح متوسط ​​رها کنید، زیرا این نقطه شیرین برای اکثر مانیتورها بین حداقل شبح و بازی روان است. برای هر نوع بازی، ویژگی FreeSync همچنین از پاره شدن جلوگیری می کند و می تواند تجربه بازی شما را ارتقا دهد.

این را ببینید  رفع مشکل عدم شناسایی سیگنال مانیتور

ویژگی های اصلی صفحه نمایشگر

برای کارهایی مانند ویرایش ویدیو، هیچ شکی وجود ندارد که بتوانید مانند اکثر مانیتورهای فوق عریض، کارآمدتر کار کنید. فضای بیشتری برای ویرایش ویدیوهای خود بدون نیاز به پیمایش دائمی مُهرهای زمانی خواهید داشت. با این حال، اگر بیشتر طرفدار حرفه ای هستید، ممکن است لازم باشد ابتدا مانیتور را کالیبره کنید تا مشخصات رنگ آن را به حداکثر برسانید زیرا من حدس می زنم که پیش فرض ها با در نظر گرفتن بازی تنظیم شده اند.

برای مصرف رسانه، از تجربه جذاب لذت خواهید برد، به خصوص زمانی که فیلمی را تماشا می‌کنید که از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند، کاری که اکثر فیلم‌ها این کار را انجام می‌دهند. با این حال توجه داشته باشید که اکثر ویدیوها در سرویس‌های استریم مانند سریال تلویزیونی مورد علاقه شما یا K-Drama فقط با نسبت تصویر 16:9 اجرا می‌شوند. این به این معنی است که در حین تماشای دو پنل سیاه در کنار آن ها خواهید دید زیرا کل صفحه نمایشگر را پر نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه: نحوه استفاده از مانیتور به عنوان تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =