نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما نمی توانید بیش از یک نمایشگر را به یک پورت HDMI بدون استفاده از اسپلیتر یا داک استیشن متصل کنید. اگر می‌خواهید ویدیو را همزمان روی دو نمایشگر نمایش دهید، پیشنهاد می‌کنم به استفاده از یکی از آن‌ها نگاه کنید، اما مطمئن شوید که پورت‌های مناسبی برای کابل‌های مانیتور یا کابل‌های اتصال ویدیویی شما دارد. اتصال هر دو مانیتور به یک ایستگاه اتصال دو مانیتور منحصر به فرد را برای شما فراهم می کند تا با آنها کار کنید. نه تنها راه اندازی یک مانیتور دوگانه مفید و راحت است، بلکه ثابت شده است که بهره وری را نیز افزایش می دهد. با ما برای نجوه اتصال همراه باشید.

اتصال دو مانیتور با یک پورت HDMI و اجرای آن

برای اتصال دو مانیتور با یک پورت HDMI اکثر رایانه های مدرن می توانند هنگام کار در ویندوز، یک مانیتور دوگانه را به طور یکپارچه اجرا کنند. با این حال، هرچه برنامه‌های کاربردی سخت‌تری را همزمان اجرا کنید، بیشتر متوجه کاهش عملکرد خواهید شد.

سیستم باید منابعی را برای نمایش تصویر در مانیتور دوم اختصاص دهد. این منابع می تواند برای چیز دیگری استفاده شود. عامل کلیدی که میزان کاهش عملکرد را تعیین می‌کند، سخت‌افزار رایانه است – هر چیزی نسبتاً جدید باید بتواند به خوبی از تنظیم مانیتور دوگانه استفاده کند.

عدم شناسایی مانیتور دوم در کامپیوتر

برای اتصال دو مانیتور با یک پورت HDMI اگر مانیتور دوم شما به درستی وصل شده باشد اما باز هم ظاهر نشود، در این صورت اتفاق عجیبی در جریان است. خوشبختانه، شناخته شده است که این مشکل اغلب اتفاق می افتد. احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا من از این بابت سپاسگزارم، اینطور نیست؟

این را ببینید  اصطلاح خواب مانیتور

وقتی مشکلی به طور مکرر رخ می دهد، معمولاً اطلاعات زیادی در مورد موضوع وجود دارد. این بدان معنی است که ما یک راه حل برای شما داریم. با کمی عیب یابی، باید بتوانید مانیتور دوم خود را در کمترین زمان به کار ببرید.

به روز کردن درایورهای گرافیک

به دنبال جدیدترین درایورهای GPU خود در وب سایت سازنده بگردید. درایورها را دانلود کنید و فایل را اجرا کنید. اگر از شما خواسته شد رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. قطعاً درایورهای قدیمی می توانند ارتباط بین مانیتور و رایانه شما را مختل کنند.

اینکه آیا باید بازگشت یا به‌روزرسانی را انتخاب کنید به نحوه بروز مشکل بستگی دارد. در حالی که توصیه می‌کنم اگر روش اول مؤثر نبود، هر دو را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنم اگر مانیتور به طور ناگهانی کار نمی‌کند، ابتدا درایورهای خود را برگردانید. اگر انجام این کار جواب نداد، آخرین به روز رسانی را دانلود کنید و مطمئن شوید که آن را نصب کنید.

به روز کردن درایورهای بایوس

بایوس؛ یا سیستم خروجی ورودی اولیه اساسی ترین روش ارتباطی است که رایانه در اختیار دارد. به روز رسانی درایورهای بایوس می تواند مشکلات مختلفی را حل کند. این روش من برای حل مشکلات صدا، نمایشگر و محیطی در چند سال گذشته بوده است.

اضافه کردن صفحه نمایش جدید

برای اتصال دو مانیتور با یک پورت HDMI برخی از مانیتورها را می توان از طریق تنظیمات نمایشگر شناسایی و متصل کرد. به Settings -> System -> Display بروید و به دنبال گزینه Multiple Displays بگردید. از آنجا، ببینید آیا می‌توانید مانیتور دوم خود را وصل کنید یا آن را شناسایی کنید.

این را ببینید  رفع مشکل عدم شناسایی سیگنال مانیتور

همچنین، بررسی کنید که آیا چندین مانیتور در بالای تنظیمات قابل شناسایی هستند یا خیر. تنظیمات را تغییر دهید تا مطمئن شوید به رایانه شما گفته شده است که صفحه را روی بقیه مانیتورها گسترش دهد.

منبع تغذیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می تواند برق سایر وسایل را تامین کند. مانیتور شما ممکن است به یک پریز برق بد وصل شده باشد. وقتی متوجه شدید که پریز برق مانیتور به آن وصل است، مطمئن شوید که مانیتور چرخانده شده است.

اطمینان از سالم بودن کابل ها

کابل های سیگنال ویدئویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیبی به آنها وارد نشده است. ساییدگی و پارگی می تواند باعث شود کابل مانیتور از کار بیفتد تا مطمئن شود در شرایط خوبی است. در صورت امکان، کابل را با کابل دیگری که کار می کند جایگزین کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

در صورت امکان مانیتور خود را به رایانه دیگری وصل کنید تا ببینید آیا مشکل برای یک رایانه منحصر به فرد است یا خیر. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که مشکل از کامپیوتر است یا مانیتور. همچنین ممکن است کل تنظیمات باعث ایجاد مشکل شده باشد.

بیشتر بدانید: نحوه رفع رایج ترین مشکلات مانیتور LCD

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =